Gå til innhold

Jeg er så teeeeit!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt kontakt med 3 ulike inne på spå/horoskop her på BIM i et desperat forsøk på å få vite når jeg skal føde.. (jeg er en planlegger).

I tillegg har jeg betalt 2 til i samme formål. Altså har jeg henvendt meg til 5 ulike "synske" og fått like mange ulike svar.. hehe

Ei sa at jeg kom til å merke det kl 23 og babyen var ute kl 05 samme natta.. ( noen dager siden det nå..)

Ei sa at hun fikk opp tallet 8... (28., 08. eller 18. altså)

Ei sa 08. juli

Ei sa hun fikk inn tallet 3 og at det kunne bety at jeg fikk kl 15 eller 03, evt 03. juli

Den siste sa at jeg fikk ett par dager over termin, det blir altså 06.juli

Er det mulig?? Jeg er så teit! Er jo ikke noe klokere.. bare litt blakkere og mer usikker :-(

Dere er herved frarådet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke fraråde meg, er det noe jeg holder meg langt unna er det slik humbug. Får håpe du har lært nå da :-)

Enkelte ting kan man bare ikke planlegge! Lykke til :-)

Skrevet

Eg har gjort akkurat det samme :) Ble bare sint av svaret :P Fikk til svar på spå/horoskop av tre, alle svar var forskjellige. Spurde også inne på spåweb.no og fikk 15 juli til svar der, det samme sa en på spå/horoskop :P Så blir nok tre dager overtid på meg kansje......Det hjalp ikke og få svar for eg går jo hele tiden og håper å trur at jeg faktisk skal føde i dag :P Gal i hode!!!! Tiden vil vise om det stemmer :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...