Live-engangtil Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Hvor langt tid det kan gå fra man har nesten "avflatet livmorhals" til man faktisk føder?
LettBris Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 He, he, du spør godt der. Tror ikke det finnes noe svar på det, kjære deg. Det er nok veldig, veldig individuelt!
<3Minesmå<3 Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Jeg var helt avflatet når jeg var til JM på mandag. Av erfaring så tok det ca 3-4 dager før jeg kunne merke noe sa hun, men det var pga at hun også tøyde meg til 2 cm samtidig da. Nå er jeg 7 dager over termin og på fredag blir jeg satt igang om det ikke skjer noe før Men det er nok veldig individuellt ja tror jeg
Live-engangtil Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2010 Ok, så her er det bare å vagge rundt med avflatet livmorhals forstår jeg:-) Har gått sånn i 5 dager selv nå med enkle tak i magen innimellom uten at det har påvirket noe mer... Lykke til dere to
LettBris Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 "De" sier det skal hjelpe å ha sex da :-D Har selv gått med slike tak siden uke 28 - noe min JM beskriver som "modningskynnere".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå