angora Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Noen som vet dette, eller selv har erfaret det å ha tidlig el, og når mens så kommet? jeg oppdaget el denne mnd på dag 9,altså den 10. juni. andre syklus med fertilitetsmonitor og forrige mnd hadde jeg ikke eggløsning, så vet ikke når jeg normalt har hatt el, (derfor jeg bruker F.M. hehe). Har jeg IKM ca 14 dager etter el? eller har jeg IKM ca dag 36(varierer en del, men siste var 36 dager). jeg tok en test om lørdagen, 16 dager etter el..den var negativ så jeg tror også jeg kan stole på det...men mens har ikke kommet. takk på forhånd.
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 noen tester ikke positiv før i uke 8 det kommer ann på hvor mye HcG kroppen produserer. det er en halv uke siden lørdag, ta en ny test du
angora Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2010 ok, har ikke tatt flere tester fordi jeg heller ikka har noe symptomer, bare masse utflod/slim litt mørkere gul, noen ganger masse slimgummiaktig..tror det er sånn før mens også, husker ikke helt...vil bare ha den mens så jeg kan nyte sommeren. er ca på syklus dag 31 nå, og 3 uker siden eggløsning... er det mulig å ha sånn lang syklus når eggløsning er så tidlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå