Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er gravid med mitt tredje barn. Har to jenter fra før. Kan du se hvilket kjønn det er og sånn ca når det blir født? Har termin 3 januar, men håper på KS pga grusom fødsel som endte i akutt KS sist.

Kan du se noe om forhold, fremtidig jobb og økonomi. Og flytting?

Jeg lurer også på om jeg bør la min eldste datter bytte skole...Hun heter Sanna forresten;).

Jeg er født 020973.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På forhånd tusen takk:).

Skrevet

HI er meg. Hjelper det når jeg ikke er anonym?

Skrevet

Hei,

Jeg får opp gutt her. Jeg får opp at det kommer til å gå bra. Jeg fikk inn 5. januar som en mulig dato. Jeg er litt usikker på KS. Jeg får egentlig ikke opp det her.... Men det vil ikke si at det ikke blir det! Så ikke bli engstelig for det.

Har du drømt mye om babyen i det siste? Jeg får opp at du har fått svaret i drømmene dine. (Spes ang kjønn).

Jeg får inn et rødt og et hvitt hus her. Jeg får opp flytting fra det ene til det andre. Muligens fra leilighet/rekkehus til enebolig? Det er som om det er mer plass og luft rundt dere der det nye huset er. Jeg får det inn veldig idyllisk og fint.

Jeg får inn en svart og hvit pus rundt huset. Har dere katt?

Jeg får inn at det har vært noen problemer i forhold til skolen der Sanna går. Det er egentlig ikke pga hvor skolen ligger el.l. Jeg får inn at det er noe som har vært urettferdig der.

Jeg får inn privatskole som en mulighet. Har du vurdert det?

Jeg får deg inn som veldig åpen og interessert i det alternative. Jeg tror du har god magefølelse selv.

Lykke til :)

Jeg må legge meg nå - skal se om jeg får opp noe mer på det andre senere.

Skrevet

Hei.

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare. Det setter jeg stor pris på.

Jeg har guttefølelse denne gangen, men har tenkt at det kan være fordi samboeren min ønsker seg så veldig gutt...Jeg kan ikke komme på noe konkret drøm jeg har hatt angående kjønn, men jeg vet samboeren min har hatt det:).

Vi bor i et lite mørkebrunt/sort hus nå ved skogen, så det ligger idyllisk til. Det lusker mange katter rundt her, men vi kan ikke ha dyr selv fordi samboeren min er veldig allergisk.

Vi tenker etterhvert på å flytte til et større hus til en annen kant av byen. Nå går Sanna på en den gamle skolen sin i en annen skolekrets. Litt tungvint.

Du traff spikeren på hodet når det gjelder Sannas skole.

Jeg opplever en del ting som har skjedd på skolen som veldig uretferdig og lite hensynsfult. Hun har en medfødt sykdom, og selvom hun ser tilsynelatende frisk ut, krever denne at hun blir tatt ekstra hensyn til på noen områder.

Jeg vurderer Steinerskolen som et godt alternativ til henne. tror det er en skole som ville passet henne godt. Det som holder meg igjen er at det er ganske langt fra der vi bor...

Jeg har selv gått på Steinerskolen.

Du har også rett i at jeg er veldig åpen og interresert i det alternative.

Hører gjerne fra deg igjen når du har tid:) Igjen, tusen takk.

J

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...