Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Aurora med to gutter, Sanna28, MC81, Kimby mfl. har nylig sett på meg, men nå er jeg litt i villrede. Her kommer problemstillingen; - 1 juni fikk jeg cytotec på sykehuset etter inkomplett abort i 1.trimester, alt kom ut denne dagen. - 8 juni var jeg på etterkontroll hvor vi ble fortalt og fikk se at alt var normalt og at kroppen hadde ordnet opp. Fikk også se nyproduserende egg på gang. - 1 uke etter kontrollen testet jeg svakt positiv (såvidt man kunne skimte strek) - 15 juni sluttet jeg helt å blø (forventet eggløsning) og vi hadde ubeskyttet sex 16 og 18 juni. - Ca 1 uke etter testet jeg på nytt for å se om hcg var ute av kroppen, testen var og forble negativ uten antydning til streker. - Fredag denne helgen oppdaget jeg graviditetssymptomer lik forrige gang - Lørdag testet jeg svakt positivt med kveldsurin (så vidt man kunne skimte strek) - Mandag 28. juni var IKM (forventet mensdag) - I dag testet jeg på nytt med morgenurin og denne ble svakt (dog sterkere enn forrige test på lørdag) positiv. Er nå 1 dag over ikm. Så nå lurer jeg på om jeg faktisk er blitt gravid igjen eller om det rett og slett er kroppen min som tuller med meg? Noen som ser noe angående dette? Setter stor pris på svar! * Født 201288
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #6 Skrevet 29. juni 2010 Takk for svar - blir spennende å se om det stemmer da Noen flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå