Jente08+guttespire 10 Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Hei jenter, Var hos JM på kontroll i dag og ble strippet... "Dommen" ble: 2-3 cm åpning, mer 2 enn 3 tror jeg Moden mormunn IKKE flat livmorhals Fikk selvfølgelig en blødning der og da, men den har ikke gitt seg enda. Det er ikke noe voldsom blødning, bruker kun truseinnlegg men det kommer blod og litt slim. Var innom føden tidligere i dag pga dette, og de sa at alt så fint ut, men de gjorde ikke noe annet enn å måle CTG og sammentrekningene.... De kikket ikke noe mer nedentil. Hva tror dere, får jeg bare vente å se og stole på at alt er bra eller?
Full av liv Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Tror jeg ville slått meg til ro med at alt er bra. Flere undersøkelser øker faren for infeksjon.
mammaen til 2+1 Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Fikk du ikke beskjed av JM at det var vanlig med blødning og muligen noe mensmurring etterpå?? Jeg har blødd alle gangene jeg ble strippet sist.
Jente08+guttespire 10 Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2010 Hei igjen, Joda fikk beskjed om at det er vanlig med blødninger, og hadde det sist jeg ble strippet også - for 2 år siden, men trodde ikke man skulle blø i 12 timer etterpå.... Men det er sikkert ikke noe farlig, og helt sikkert over i morgen! :-) Men hva tror dere om åpningen og modningen osv, kan jeg håpe på at det ikke er så lenge igjen eller?? Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå