Gå til innhold

gravid 3.gang...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her og er gravid for 3.gang. Det er helt kaos inni hodet mitt.

Min samboer og meg har to flotte, nydelige barn. Og vi har alltid ønsket oss et tredje barn. Men for to år siden gled vi fra hverandre, min samboer og meg. Vi gikk til familieterapi, og det gikk helt til mekling. Våre foreldre og søsken ble veldig involvert i alt dette. Vårt dårlige forhold har hanglet , men likevel holdt. Vi hadde vår siste skikkelige "nedtur" i påsken, da også var våre foreldre veldig involverte - og de ønsket at jeg avsluttet forholdet vårt. (Vi har vært sammen i 8 år)

Jeg klarte ikke gå pga barna våre, og vi har igjen hatt en fin vår. Men akkurat nå som jeg føler at vi får det på skinner igjen, så finner jeg ut at jeg er gravid! Og min samboer ønsker virkelig at jeg beholder dette. Jeg vil også det, egentlig, men jeg er så utrolig usikker på vårt forhold! Han er en god far, men vi som kjærester fungerer ikke helt. Jeg har ikke fortalt noen om sv.skapet enda, og gruer meg til å se reaksjonene hos mine foreldre...

Noen råd, opplevelser om det samme??? Jeg er helt i oppløsning invendig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dere sammen bare for barna skyld? Barna har det ikke bra, så lenge ikke foreldrene har det bra vet du..

Min første tanke er jo det at om forholdet vakler, så vil det å fjerne et ønsket barn gjerne sende dere rett over stupet, men så er det jo heller ingen garantier for at et nytt barn vil "redde" dere heller.

Nei, jeg forstå at dette vanskelig.

Men du skriver at han er en god far, og da vil han nok stille opp for barna uansett utfall, og om dere har 2 eller 3.

Bare du kan kjenne i hjertet ditt hva som er rett for deg å gjøre. Ta sjansen eller ikke. Uansett får du ha lykke til, og jeg beklager at jeg ikke har mer "innsikt" og komme med.

• 2 uker senere...
Skrevet

heihie.

jeg er i akkoratt samme situasjon,jeg og barnefar har 2 nydelige barn også har vi sklidd i fra hverandre og bodd hver for oss i snart 2 år,han har tatt seg veldig i sammen og er god me ungene og stiller opp. vi hadde sex 2 ganger også var jeg gravid... (var ikke planlagt,så ble øverasket da jeg jeg ikke fikk mensen og tokmen test en uke senere)nå flytter vi sammen ijen å vi har sagt det til foreldrene våres (som ble veldig involvert da vi gikk i fra hverandre ,det var masse tull) dei ble faktisk glade på våre vegne og håper at ting ordner seg for oss,det håper vi også.

så viss du vil beholde barnet og han vil så er det vært å gjøre. men uansett masse lykke til med det valge du tar=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...