Gå til innhold

Erfaring med Carena tvillingvogn??

ika79

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to gutter på to og fire, får tvillinger i desember. Jeg syns egentlig at vogner til 7000-10000 er dyrt, og har sett på Carena vogna til 3999,-. Jeg vil gjerne høre om erfaringer!!! Jeg er i tvil om å kjøpe hardbag og heller bruke voksipose på vinteren. Det blir veldig trangt med posen oppi hardbagen, og når vi slutter å bruke posen, er nok bagen byttet ut med sportsdelen... Kjempe fint med svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,

vi hadde en carena tvillingvogn til min sønn og hans kusine - en liten periode. Det er en ok vogn på de fleste måter, - lett å trille, og plassen til barna er ok. - MEN hvis du er over 1.50 høy syns jeg håndtaket blir lavt... det GIKK greitt, for meg som er 165, men min mann vil ikke trille den- kunne ikke stille inn høyden, og den var LAV. - Dette var en modell fra 2003 tror jeg, - så kanskje de har forandret dette nå. Uansett ville jeg sjekket det. Det er ellers en kjempegrei vogn. lett å legge sammen, og tar ikke altfor stor plass.

Skrevet

Jeg er 1.75 høy og mannen min 1.85, så mulig den blir for lav da.... Håper den har et justerbar håndtak. Vi skal dra å kikke ordentlig på den en gang til, pluss Baby traveller vogna. Vi har iallefall bestemt oss for å kjøpe ny vogn, ikke brukt!! Takk for tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...