Gå til innhold

vann i kroppen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har begynt å få en del vann i kroppen.. er bare 25+3 og lurer på om dette egentlig er tidlig?

Og hva kan jeg gjøre med det?

Jeg drikker mye vann.. og jeg har lest at det er bra å bevege seg mye, men det er akkurat som om det er når jeg f.eks. går tur at jeg får hovne fingre og føtter..

Noen med peiling på dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også mye vann i kroppen. Og det er, som hos deg, når jeg går tur o.l. fingrene og føttene hovner opp.

Er 27 fullgåtte i dag og var hos jordmor i morgest som sa at det var normalt å ha litt vann i kroppen så "tidlig".

Det er egentlig ikke tidlig, vi er jo over halvveis allerede :o

Vi får satse på at det ikke blir verre!

Skrevet

ja.. sant det.. :) Vanskelig å bli vant til at man ikke er "bare" x antall uker lengre.. snart 3. trimester jo :)

Men men, får håpe det ikke blir verre - virker som jeg hovner mer opp når det er varmt, så får kanskje håpe på regnværssommer.. :(

Skrevet

Jeg har også fått en del vann, er 25+5 i dag, men er noen uker siden det først kom. Jeg kan ikke bruke noen av ringene mine lenger :( Det er kjedelige greier, men lite å gjøre med! Jeg drikker også myyye vann, uten at det hjelper :P

Vi får trøste oss med at det renner av etter fødsel. Sist gikk jeg ned 13 kg på under en uke, og ytterlige 3 kg forsvant uka etter! Da la jeg på meg ca 20 kg tilsammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...