alltid en sliter Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Er det første eller andre uke etter mensen vi er mest fruktbare?
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 kommer helt ann på når du har Eggløsning. det er ved eggløsning du er fruktbar. og for å sjekke dette kjøper du EL-tester ved ditt nærmeste apotek eller på nettsider slik som Billigetester.no. bare søk det opp og finn den Evt. prisen du er fornøyd å bruke på dette. det finnes også apparater som babycomp som koster ganske mye. uansett jeg bruker ikke el-tester eller har noe greier. jeg kjenner selv når jeg har eggløsning, hvis man kjenner etter å måler etter når mens kommer, gjerne følger kroppstemperaturen sin kan man fort oppdage når man har EL. men hører dm som sier det at der er i di 2 følgende ukene etter endt mens som er mest fruktbare. men som sagt det kommer ann på om når EL inntreffer og om du evt har to egg som slippes den mnd fra hver sin leder. håper dette var hjelpsomt.
Gjest Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Enklest sagt så har du EL to uker FØR mensen, uansett syklus. Så har du vanlig syklus, så er det bare å ha seg fra dag 8 til dag 16 (event. annenhver dag hele syklus), så er du rimelig innenfor "mål". Men vær klar over at det er helt normalt at det kan gå et helt år uten treff, selv om dere treffer EL hver gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå