Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble 100% sykmeldt etter to uker på Synarela, og var det gjennom hele resten av forsøket. Jeg ble fullstendig energiløs og deprimert og hadde det forferdelig. Men jeg har skjønt at man reagerer forskjellig på medisinene. Det er ingen fysisk grunn til å bli sykmeldt, dersom man tåler medisinene godt?

Uansett: syns det er mange tapre damer der ute som er oppe og går gjennom forsøk etter forsøk!

Jeg tok ut en uke avspasering ca. en uke etter spraystart, var så på jobb helt frem til sjette stikkedag for så å ta ut sykedager de siste dagene frem til sykemeldingen som jeg fikk på sykehuset. Var ikke i stand til å jobbe hele perioden. Var veldig plaget med bivirkninger av sprayen, den var verst.

Men, alt i alt var d kjempeverdt d:-) Er nå i tredje rugedag og passer på spira vokser seg stor og sterk.

Lykke til!!!

Jeg har et IVF frsøk og et fryseforsøk bak meg ( 1 graviditet/SA) og er i gang med forsøk nr. 2 nå. Jeg har ikke vært mer borte fra jobb enn kontrollene, blodprøvene og uttak/innsett. Jeg har hatt lite bivirkninger av medisinene, og kunne ikke tenkt meg å være hjemme. Men dette er selvfølgelig veldig individuelt, men som sagt over er det ingen fysisk grunn til å være sykmeldt dersom man ikke har bivirkninger.

Hei

Jeg har vært helt sykemeldt fra dag en og frem til ca 12 uker.

Har vært plaget med blødninger i begge sv.skap.

Jeg har jobbet litt, i ukene etter... og nå er jeg helt sm igjen, pga flere ting.

Men nå kommer snart gutten min ut av magen :-) 5 uker igjen, ca

Opptil hver enkel situasjon, spør du meg. Jeg er glad for at jeg har kunnet ta det med ro i rugetiden. Følte da at jeg gjorde alt jeg kunne.... selv om man vet at egget fester seg og blir der, om det er ment sånn....

Uansett, du må ha lykke til med forsøket ditt !!

Jeg er i 100% jobb, men ble sykemeldt i to uker , en av de under stikkingen, like foer uttak, og uken etter uttak, grunnet null energi, samt en meget stresset jobb, lange dager og mye pendling..saa ville ta det litt med ro..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...