Gå til innhold

For de bekrymrede.... (Angelsound)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anskaffa oss et lekkert lite apparat i uke 14 til lillegutt, rett å slett for det var ubehagelig å gå rundt å tenke at han ikke hadde det bra. Vi kjøpte Angelsound (som jeg kan anbefale på det sterkeste) til alle dere som ikke har kjent liv enda, og som er bekymret og som vil prøve å finne hjertelydene selv :)

Da vi var hos jordmora ville hun finne hjertelyden, vi fant den, men lyden var overhodet ikke optimal. Så vi måtte bare mobbe litt å si at Angelsounden vår var enda litt bedre ;)

Angelsound er lovlig, og et sikkert produkt (jeg forhørte meg med både sykehus og jordmor) Det følger med headset, og du har mulighet å koble opp lyden på datamaskinen for å ta opp eller bare for enda bedre lyd.

Teknikmagasinet har det på enkelte butikker til bare 179,- !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig!! Vi anskaffet oss også angelsound forholdsvis tidlig, og den har gitt meg veldig ro når jeg har vært bekymret. Jordmora mi spør meg hvor hun skal høre etter hjertelyden, for jeg pleier å finne lyden fortere enn henne :o)

Anbefales fra meg også!

Lykke til videre

Skrevet

Hehe, akkurat samme som mi jordmor!

Hun har begynt å spørre hvor hun skal lete, hun bruker nok et halvt minutt på å treffe riktig, mens med Angelsound treffer vi med en gang. Hun foreslo jeg måtte ta den med meg neste gang!

Skrevet

jeg har vært syk i 6 uker nå, influensasymptomer+ at jeg har utviklet astma=/ angelsound har vært SÅ bra å ha i denne perioden, for når jeg har det så kjipt, og føler meg så dårlig er det jo lett å bli bekymret for lillingen! lytter på hjertelyden før jeg står opp og når jeg legger meg, hver eneste dag:) kjempefint for pappan å få lytte til babyen også=)

Skrevet

Vi vurderte å kjøpe Angelsound, men leste at strålene i apparatet ikke er forsket på og at det er usikkert om det påvirker barnet senere i livet, så vi droppet det... Har jordmorstetoskop og dorull - det fungerer heller dårlig...

Skrevet

Tror du alltid vil finne noen som mener at angelsound, og generelt alt av sånne apparater er farlige for barnet.

Men som sagt, jeg spurte jordmor, og to overleger på sykehuset som alle sa det ikke skulle være noe problem - Men gjerne med måte.

Og han kunne si det var blitt forsket på, og godkjent.

Skrevet

kan man bruke det fra 12 uker? Hvor får jeg kjøpt det? :-D

Skrevet

Fra 12 uker ja.. Fant hjertelyden rundt uke 13 hos oss.

Står visst du leste hele :)

Teknikmagasinet, på enkelte butikker. Fikk en onkel til å løpe innom teknikmagasinet i nærheten av Porsgrunn da vi ikke har det her oppe i nord :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...