Gå til innhold

Hvor langt er vi kommet i dag? (åhh som vi lengter etter 2.trimester)

Anbefalte innlegg

Selv er jeg 10+3 og har 11 dager igjen til jeg flytter over.

Gleder meg så veldig!!!

Hvor langt er dere andre på vei, og hvordan er formen?

Selv er jeg i utrolig god form. Moderat matlyst og svimmel. Ellers smiler livet til meg :)

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er 9+2 i dag. Kvalm, svimmel og med varierende matlyst. Men med litt å ta av fra før, så er det ingen krise her =) Ellers er jeg sliten og bekymret i forhold til mannen min. Han er innlagt på sykehus med kraftig infeksjon i, og rundt, øret. En crp på 350! Men det virker som at infeksjonen er på retur nå. Han har vært mer eller mindre konstant i dårlig form siden i fjor høst. Og nå har lille hønepøne også blitt Hun var med på besøk på sykehuset i går og har mest sannsynlig blitt smittet med noe der... Skal det ingen ende ta?

Utover det er alt bare bra! =)

11+3 her...

Formen er.. Tja.. Hva skal man si..

Litt deppa egentlig..

Fikk en sønn i slutten av februar, og nå ser det jammen ut til at det kanskje blir enda en 2010 baby på oss..

(alle de andre 3 gutta mine er født noen uker før tiden, så det kan jo være muligheter:)

gleder meg selvfølgelig over dette vidunderet også :-)

er bare så lei av å gå gravid, og var så igang med å få tilbake kroppen og formen, men.. Uff.. Hehehe..

Dette går nok også over.. Bare litt tungt i starten.. Hehe..

Håpe på ei lita prinsesse denne gangen da:-)

og blir det ikke det, er jeg like lykkelig:-)

herlige gutter jeg har:-))

Annonse

Jeg er 10 + 2 i dag! :) ikke så alt for lenge til jeg går over i 2 trimester.. gleder meg! krysser fingrene... formen er opp og ned.. har vært en del dårlig, å er ikke helt bra enda.. men det går bedre..... :)

hei..

9 uker her..

og, ja! tiden kunne gått noe fortere=P hehe... gleder meg til uke 12+++

formen min er ikke fult så bra, ganske kvalm, svimmel og null energi=(

håper det går snart over=) gullet mitt har feber og er ikke i form stakkar.. håper han blir fort bra! jeg skal til legen i morgen på kontroll og, det gleder jeg meg til=D kanskje jeg blir sykemeldt!!!

lykke til dere andre;)

8+0 i dag. UL på torsdag, skal bli spennende. Formen er varierende. Varierer med ømme bryster, svimmelhet, kvalme, null energi og trøtthet. Syns dette svangerskapet har vært tyngre på et vis enn forrige, men det kan jo ha med aktivitetsnivået i heimen å gjøre.

8+4

Jeg forsøker egentlig å ikke telle eller tenke så mye, jeg... Formen har vært ganske laber, med mye kvalme og total utmattelse. Jeg er sykmeldt 70%, men har i praksis jobbet ca 50%. Sover 12 timer i døgnet. De siste par dagene synes jeg formen har vært stigende, og jeg håper det fortsetter! Også i mitt forrige svangerskap lettet den verste tåka omtrent på dette tidspunktet.

Annonse

Jeg er 7+1. Formen er ikke så veldig bra. Mye kvalm, kaster opp en del, og er utrolig energiløs. Har aktiv sykemelding, og jobber opptil 3-4 timer på gode dager og ingenting på dårligere dager. Håper ukene bare flyr av sted :-)

Ah, 9+6 i dag :) Men tiden går så ufattelig sakte! Jeg prøver og ikke tenke på uker og dager, men det er jo så vanskelig når jeg bare vil komme meg over i 2.tri :P

Her er formen overraskende bra, hadde regnet med noe annet iogmed at dette er min første graviditet... Er bare veldig trøtt hele tiden, men det biter jeg meg i :)

Ellers så lurer jeg på en ting.. Har veldig lyst til å få meg en UL, tror ikke jeg klarer å vente helt til uke 17...! Hvordan kan jeg få det? Har ikke vært hos legen til min første kontroll eller noenting.. Den skal jeg på den 15.juli.

Takk! :)

9+2 her.. åh så tregt det går :) Prøver å ikke telle, men det er jo egentlig litt vanskelig når graviditeten er det eneste jeg tenker på. hehe.. Har vært veldig kvalm og trøtt siden uke 5, men kjenner det begynner å komme seg nå. Har fått kvalmestillende tabl. og går på aktiv sykemelding. Klarer stort sett 4-5 dager på jobb, så der er bra. Snart ferie nå, så satser på at jeg er i full vigør når den er over. I morgen skal jeg på første kontroll, så da blir det hele enda mer virkelig!

Lykke til alle sammen fra meg også :)

Hihi! Er 11+5 i dag :) Snaaaart den magiske datoen, men føler vel egentlig ikke at ting blir så veldig annerledes da. Merker lite til graviditeten utenom formen, den blir faktisk bare dårligere å dårligere. Mye mer kvalm og uggen og trøtt nå enn jeg var for et par tre uker siden! Vil ha stor mage! :)

6+2 og synes tiden går ufattelig tregt. Vanligvis flyr tiden avgårde, men nå.. Er mer trøtt og litt energiløs, ellers ingen symptomer på noe som helst. Sist hadde jeg 0 plager, men da hadde jeg jo ikke en 1,5åring i hus :)

10+1 idag:) synes tiden begynner å gå litt fortere nå:) har begynt å venne meg til både kvalme og spying, så prøver mer å kose meg:) nyter å se magen min som så smått begynner å sprette frem:) snart 2 trimester:) er så mange flotte ting som skjer med oss nå:) lykke til alle sammen:)

Er i dag 9+6 så dte hjelper at jeg er 10 i morgen...nærmere 2. trimester :)

Jeg har klart å styre kvalmen min ganske bra etter at jeg kjøpte meg sea band, takk og lov for at de funka på meg.

Magen vokser den oxo,er synlig at jeg er gravid nå altså..hehe..

Gjest LilleDina + 2englebarn

I dag er jeg 6+5 :) lang vei igjen til 2.trimesteret (det føles hvertfall slik)

Er totalt utslitt om dagen, vet ikke om kvalmen har inhentet meg i dag, det kan være nærver for kontrollen jeg skal på i dag.. Håper jeg får ordnet med en tidelig UL også, vil så gjerne f klarhet i om det er en eller to (har annlegg til to-egga tvillinger), og om hjertet slår godt!

Føler meg som et nervevrak i dag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...