påtjukken Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 del kjerringråd:) vil ha gullet ut nå jeg.. og vil høre forskjellige kjerringråd du har hørt eller prøvd.. tror jo egentlig ikke helt på det, men så har jeg da i det minste noe å gjøre på i ventetiden.. hehe
Løvinna30 Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Hvitløk, spis mat med hvitløk i! Sterk mat Gå turer Kjør bil i dumper (???) Gå i trapper Lykke til
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Iflg gynekologen min, er det kun et kjerringråd som funker... SEX
påtjukken Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2010 ja samme sier jm men må da kunne prøve litt andre ting og da:) er jo bare på gøy... jm sa sex kun funker om en har det kvar 6 time.. det orker ikkje me.. hehe
bamali 2rosa og 1blå Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 Har en søster som spiste et glass maltekstrakt og fikk en datter 6 timer etterpå. Om det er veldig lurt å gjøre det på den måten er jeg heller usikker på..
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 29. juni 2010 #7 Skrevet 29. juni 2010 jm sa til meg at det var 2 ting du IKKE skulle gjøre, å det var å gå i trapper å hoppe på trampoline. men å gå en liten tur kunne være til hjelp.
mammaløve Skrevet 29. juni 2010 #8 Skrevet 29. juni 2010 Litt mer velsmakende råd; Jeg proppa venninna mi full av pepperkaker, og det gjorde susen. Da ble det fødsel bare timer etterpå. Dersom det er mulig å få tak i pepperkaker på denne årstiden
påtjukken Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 29. juni 2010 om det ikkje er mulig å få tak i er det vel mulig å bake litt...
Full av liv Skrevet 29. juni 2010 #10 Skrevet 29. juni 2010 Svigermor tok lakserolje med sin tredje. Men det gikk så fort at gutten holdt på å bli født i do..!! Selv tør jeg ikke prøve sånne drastiske midler.. bare nevner det...
Sjokolademonster Skrevet 29. juni 2010 #11 Skrevet 29. juni 2010 Ananas Bringebærblader Sex Kjøre på homper Potetball (komle) Kanel Krydret mat Avføringsmiddel Gå i trapper Prøvde mye sist, men han kom når han var klar.. denne gangen bruker jeg energien på shopping og sosiale sammenkoster på kafe i tillegg til familie/hus såklart :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå