Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med omo pulver eller Ariel flytende, på stortsett 40 grader.

Skrevet

Jeg bruker Neutral til det meste og Milo (den hvite flaska) til ull.

Vasker klærne på 40 grader stort sett, på 60 hvis det er flekkete. Kluter og handduker på 60 el. 90.

Skrevet

vasker med blenda sensitiv. på 40 eller 60 grader.

Skrevet

Blenda sensitiv og Comfort sensitiv(tøymykner). Vasker stort sett på 40 grader, 60 grader hvis mye flekker.

Skrevet

Vi bruker Omo color, omo white og milo. Alt etter som hva som skal vaskes. Av tøymykner bruker vi milo til ull og Comfort sommerfrisk til alt annet. Vasker stort sett på 40 grader. Er det flekker så sprayer jeg wanish (haha tror skrivemåte er feil) på flekken.

Skrevet

Bleda sensitive, enten pulver eller flytende vaskemiddel og töymykner. Vasker på 40 og 60 grader, mest 60.

Skrevet

Jeg bruker Neutral til barna, og den dere sensitive tøymykneren, for den har litt lukt i seg...

Skrevet

Blenda sensitive pulver hvitt/farget og blenda sensitive tøymykner. Som regel på 40 grader, mens håndklær(tøy"bleier" som brukes som håndklær), kluter, smekker vasker jeg på 90 grader som regel. Vasker sjelden klærne hans på 60..kun hvis det er veldig skittent og jeg allikevel skal vaske våres klær på 60 slik at jeg slenger med enkeltplagg.

Skrevet

Vi bruker neutral. Varierer litt om det vaskes på 40 eller 60 grader...

Skrevet

vasker alt på 60 grader.

Bruker neutral vaskepulver og comfort sensitiv tøymykner. jeg har atopisk eksem så er nødt til å være forsiktig med hva jeg vasker med:)

Skrevet

Hvor lenge vasker dere barnas kler separat fra deres egne da? :)

Skrevet

Vi vasker alt med neutral vaskemiddel og tøymykner, det lille vi bruker av ull (har et barn med atopisk eksem, så vi unngår ull så mye vi kan til begge) bruker vi milo uten parfyme på. Har aldri vasket baby/barneklær separat.

Skrevet

vaskenøtter eller sonett tøyvask fra heksekosten, eddik som tøymykner

Skrevet

Solmamma, "heksekosten"; den var litt søt :-)

Vi bruker det samme vaskemiddelet som til resten av familien, og vasker klærne sammen. Litt neutral og litt omo og litt ariel..

Skrevet

Hi, hi!!!

Skulle jo stå helsekosten, men det går vel nesten for det samme!!!!

Skrevet

Vasker hvertfall ikke med noe som innholder parfyme, så her går det i neutral flytende og blenda sensitiv tøymykner til mini. Nye klær vaskes først en gang på 30 for å få bort kjemikaler og rusk, 40 til normal klesvask og 60 til håndkle og kluter. Vasker det som her minsten sitt for seg selv. Egentlig ikke nødvendig sånn sett, men men :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...