Gå til innhold

Lang ventetid på abort.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nå kommet tilbake fra legen min, hvor jeg fikk en henvisning videre til gynekologisk poliklinikk på sykehuset for avslutting av svangerskap. Det var ikke ledig før om 2 uker til!! Så jeg er nå livredd for at jeg skal gå over tida, da vi ikke klarte å regne ut hvor langt i svangerskapet jeg hadde kommet. (Jeg har ikke hatt opphold mellom p-pillebrettene på tre måneder, så siste mens var i mars..) Det må da være en mulighet for å få til dette tidligere? Legen min mente det var null sjans for å få tid tidligere.. Er det noen som vet om jeg har noen alternativer? Jeg er ganske fortvilet her jeg sitter, føler meg helt maktesløs..

Fortsetter under...

Skjønner frustrasjonen din...Tror du kan spørre andre sykehus også, for du har RETT til behandling. Jeg var hos legen forrige torsdag og fikk time igår alt, så hos meg gikk det fort ihvertfall. Men man har krav på rett til behandling innenfor de 12 ukene....Så hør med noen sykehus i nærheten. Bare ring til gynekologisk poliklinikk og forklar situasjonen din :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...