Gjest LilleDina + 2englebarn Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Er i dag 6+4 (6+5 i morgen) og skal ha første av mange kontrolltimer.. Har ventet så sårt på denne timen i over en uke nå, men da jeg enderlig fikk brevet, så satt hjertet i halsen på meg. "Feig" som jeg er, så kontakta jeg mora mi, hun blir med meg i morgen, og takk og pris for det, tror ikke jeg skulle ha klart det på egen hånd. Er 22 år nå, men opplevde å miste tvillinger i uke 20/21 i desember, så føler meg som et nevevrak, ved tanken på dette svangerskapet, enda jeg elsker tanken på en liten spire nå, som for håpentligvis vokser seg stor og sterk i ca 34 uker til! hehe.. håper bare alt går bra i mrgen, vet det ikke er så mye å frykte, og vet det kan gå galt også, er nok derfor jeg føler meg som en pingle ved det hele!
Catheriine Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Det er nok ikke rart at du har masse forskjellige følelser nå, med tanke på det du har vært igjenom. Hvordan gikk det i dag? Håper virkelig det gikk bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå