Gå til innhold

I dag kommer babyen :-D

Anbefalte innlegg

Da den planlagte hjemmefødselen endelig i gang!

Vannet gikk for noen timer siden, så nå drikker jeg masse for å fylle opp. 4-5 veer i timen, litt vanskelig å telle, for de er ikke særlig smertefulle.

Så glad for at jeg er hjemme, for her har jeg min egen seng å hvile i, PC-en, all maten jeg liker og masse kjekt lesestoff.

Håper jeg kan få bli her hjemme hele fødselen som planlagt, for jeg tror jeg ville kjedet meg veldig på sykehuset.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142036861-i-dag-kommer-babyen-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun tok seg god tid, så alle teorier om at tredjemann er en liten luring slo til.

Til gjengjeld var det så rolige rier hele dagen at jeg hadde litt vanskelig for å telle dem, så når fødselen endelig gikk i gang var hun lett å få ut. Veldig glad for alt klaffet så vi kunne bli hjemme. Hadde vært kjedelig å vente på babyen på sykehuset, og deilig stille på soverommet når fødselen var over.

Håper det går like fint med din lille tredjemann, jeg fikk en sterk liten jente som sover mye og har veldig lyst på melk.Hver gang hun suger, kommer det kraftige etterrier, og det har jeg aldri hatt før. Litt slitsomt, men de skal visst forsvinne etter noen dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...