Gå til innhold

SÅ HAR MIRAKELETS UNDER SKJEDD: JEG ER GRAVID!!! :-) :-) :-)

2barnsmor-2012♥♥?

Anbefalte innlegg

I en alder av snart 43 år, etter ørten IVF/ICSI, mislykket fryseforsøk og et svært skuffende og mislykket forsøk hos Hausken har vi klart det selv på naturmetoden! Kun med litt hormonell hjelp med 2. doble Pergotime-kur, litt Menopur, Pregnyl + Solvipect og Crinone! Jeg er sååå lyyykkelig, sååå lyyykkelig at jeg nesten ikke kan tro det er sant!!! Har tatt Hcg i dag, og skal ta ny på torsdag! Og ultralyd på fredag! JEG SLUTTET ALDRI Å TRO AT JEG SKULLE KLARE DET TIL SLUTT! :-) :-) :-)

Fortsetter under...

Annonse

Så koselig å høre fra gamle og nye kjente! Tusen takk! Hvordan går det med deg, Nurket? Hvor langt er du på vei nå? Og Bjørnen Colargol?

Lurer på hvordan det går med Lie79 og Astra71, har noen hørt fra de??

Nå er jeg spent på neste Hcg, hadde jo 450 på 17 DPO, og har heldigvis funnet ut at det ligger helt på snittet, at flest gravide har verdier rundt det tallet. Og så er jeg selvsagt spent/nervør for neste Hg i morgen. Når man har fått så mange slag i ansiktet, er det lett å tenke/forvente det verste, for det har jeg hørt så mange ganger før...! Men jeg kjenner at det er liv i magen, og puppene er fortsatt ømme, så jeg håper og tror nok helst at alt er i skjønneste orden!

Annonse

Gratulerer så mye 2barnsmor! Dette var virkelig gode nyheter:D Husker deg godt fra ass. befr. Vi ruget samtidig for en stund siden nå. Deilig at vi begge endelig har lykkes! Jeg er 21 uker på vei nå og koser meg masse med voksende mage:o) Venter en liten gutt:o)

Ønsker deg masse lykke til videre med svangerskapet!!:)

Kjære deg, Lie! Så koselig å høre fra deg! Ja, vi ruget jo på samme tid, og hang mye inne på nettet! Tenk at du er i uke 21 allerede!! Tiden går så fort! Ble du gravid på et av de mange fryseeggene du hadde? Jeg sa jo det til deg! Det er veldig kjekt å få gutt, sønnen min blir 4 år i september og er en viljesterk og tydelig liten kar! Gled deg, det er heeelt fantastisk å være MAMMA! Du kan tro jeg er lykkelig nå som jeg utrolig nok ble gravid på naturmetoden! Det er nesten som en uvirkelig lykkeboble! Klem :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...