M@msen Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Jeg har fått beskjed at det ikke skjer SÅ ofte, men det festet seg med nr 2, en uke før terminen! Nå har han ligget med hodet ned i mange uker, på torsdag lå han godt ned i bekkent, og de siste dagene er det som han "borrer" seg ned i bekkenet... AU sier jeg, blir spennende å se om han har festet seg til torsdag...(har 21 dager igjen til terminen, men begge de 2 andre har kommet over terminen,..- håper at han her kommer FØR!!!)
Nicoline3 Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Hei hei Jeg venter nr 3, og kan dessverre ikke huske når hodet festet seg med første. Men sjekket papirene mine nå, og nr 2 festet hodet 1 mnd før han faktisk kom!!! (bare 2 uker før termin,men gikk 13 dager over) Denne gangen fikk jeg beskjed om at hodet var knapt festet forrige uke, og har nå litt under 4 uker igjen til termin, så da er det jo lov å håpe at han dukker opp når han skal. (men har ikke de størtse forventningene etter 10 og 13 over sist)
noepågang FØDT Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 ikkje festa sæ enda. Skal på kontroll på torsdag. då e d 15 daga tel termin. Jordmor sa sist at d e ikkje sikkert at d fæste sæ sia d e nr 2 førr et par daga før fødtseln.. d va veldig forskjellig fra pers. tel pers. men hode fæste sæ som regel seinar i sv.skapet for flergangsfødene. Hode e no uansett laaangt nede i bekkene førde om ho kunne rikke på d... Og DET merkes!
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 Venter nr 4 og hodet har utrolig nok festet seg, gjorde ikke det på nr 2 og 3. Hodet var festet da jeg var på kontroll for ca 9 dager siden. Hadde et håp om at ho kanskje kom ganske raskt da, men går enda, har 4 dager i gjenn til termin. Nr 2 og 3 kom 1 uke før termin, så må innrømme at jeg venter veeeeldig nå)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 Her er hodet nesten festet etter jeg var på kontroll på fredag. Dette er mitt 3 barn og med begge de andre barna var hodet festet tidlig. Ikke sikkert hodet vil feste seg helt sa legen. Skal til jordmor til fredag så da får jeg vel se da om d er festa seg helt. (er i uke 37/38)
påtjukken Skrevet 29. juni 2010 #6 Skrevet 29. juni 2010 min er ikkje festet ca 2 uker før termin.. festet seg tidlig med nr 1:)
mormia Skrevet 29. juni 2010 #7 Skrevet 29. juni 2010 Termin 10 juli. (11 dager til termin). Nr 2. Hodet har vært knapt festet siden 9 juni kontrollen. Idag var han helt festet og jeg har masse modningssmerter når jeg går. Forrige mann kom 10 dager før tida så det er klart jeg er stein klar. Men vi får vente å se. Men føler dagene og timene går seint. Mye trett og sliten for tiden. Men hadde viss en smule lav hb så her blir det jerntablett knasking en stund. Lykke til hele gjengen.
M@msen Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 29. juni 2010 Takker for svar damer, er så mye ulikt der ute, men spennende å lese om ulike erfaringer syntes jeg... Ei veninne av meg sa nettopp, du burde ikke vente ennå, det kan faktisk være 5 uker igjen... neiiiiiiiiiiii det kan ikke det... Jeg kan ikke gå 14 dager over terminen...men men det skjer når det skjer, men jeg føler meg veldig kalr Nŧ!!!!!
jasu88 Skrevet 29. juni 2010 #9 Skrevet 29. juni 2010 skal til JM i morgen, men i forigge uke ved kontroll var hode ikke festet å var høyt oppe i bekkenet. dette er nr 2 å har 4 dager til termin. JM sier at det er ikke sikkert det fester seg i det hele tatt før fødselen er i gang.. med nr 1 var hodet festet kort tid før fødsel i uke 38
mizza84 Skrevet 29. juni 2010 #10 Skrevet 29. juni 2010 Med nr 1 festet ikke hodet seg helt før fødselen var i gang. Nå med nr 2 festet hodet seg ca i uke 36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå