Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #1 Del Skrevet 29. juni 2010 ...for han kommer tydeligvis ikke til å slutte å røyke fordi om han skal bli pappa, og vet at jeg ikke liker at han røyker Har kranglet på tlf i tre timer nå, og det eneste han gjør er å mene at om han bare fikk lov å vise meg dokumentarer om hasj, så ville jeg skjønne at det ikke er verre enn alkohol..Det faktum at jeg ikke er glad i alkohol heller, og aldri tar så mye som et lite glass vin til middagen mens datteren min er der, tar han ikke med i beregningen... Til slutt sa han at "greit, jeg slutter med det, men da skal du vite at jeg tar bort den jeg er, og samtidig mister alle vennene mine" og det føles som en trussel for meg....enten godtar jeg at han røyker, eller han kommer til å gjøre hverdagen til et levende helvete for meg Det har vært et problem helt siden vi ble sammen, siden han prøver å "omvende" meg til å like hasj selv om jeg ikke bruker det selv, men nå begynner det å gå på forholdet, siden jeg er veldig streng på det med rusmidler i det hele tatt i nærheten av mine barn... Faren til datteren min røyket også, og nektet å slutte. Han var faktisk fjern på hasj når hun ble født, siden han tok det for gitt at det var falsk alarm når veene begynte, og likevel tok seg en joint før vi dro på sykehuset Med denne dårlige erfaringen, vil jeg ikke gå gjennom det en gang til...Og dette gjør meg absolutt ikke mer glad i hasj!! Er det ingen karer der ute som IKKE røyker?? Vet da søren ikke hva jeg skal gjøre nå jeg....er jo glad i kjæresten, og har et kjempebra forhold til moren hans, og vil ikke de to noe vondt i det hele tatt, men vet ikke om jeg kan fortsette i et forhold hvor jeg må godta at han røyker eller så.... Haff...Skal ikke være enkelt dette Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142036719-jeg-liker-ikke-min-hasjr%C3%B8ykende-kj%C3%A6reste-veldig-godt-n%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. august 2010 #2 Del Skrevet 14. august 2010 Vetdu hva? nå skal jeg være styggærlig, men det er kun fordi situasjonen din trenger det.. Min samboer, har alltid likt hasj, å han prøver seg opp til flere ganger med meg å kjøpe seg øl å bli fucked i stedet for å røyke.. men som jeg sier til han : Lever du meg meg så har du valg du må forholde deg til. å det er kun fordi du selv vil slutte kun fordi du selv vil forandre på det livet ditt.. å kun fordi VI skal trives, hvis samboern min ikke setter det høyt nok, så neivel.. men da skal jeg gjøre det hasjvalget hans lettere om han må i tillegg tenke på det.. fordi da tar jeg sakene mine å stikker.. etter de setningene der til samboern min for over 3 mndr siden, så har han som har røyka siden han var 13 år... (26 i dag) sagt at dette var det han trengte, ei som sa hva, hvorfor.. hvis ikke så gikk jeg.. det nytter ikke å late som man går, eller true med det.. man må virkelig, for at de som er avhengi skal føle å kjenne på det.. hvis ikke han kan kutte ut hasjen pga deg, så skal heller ikke du tillate deg selv å leve i en bedriten situasjon bare fordi han ikke var villig til å ofre det som skader deg og dine barn.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142036719-jeg-liker-ikke-min-hasjr%C3%B8ykende-kj%C3%A6reste-veldig-godt-n%C3%A5/#findComment-142198068 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #3 Del Skrevet 16. august 2010 godt sagt..! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142036719-jeg-liker-ikke-min-hasjr%C3%B8ykende-kj%C3%A6reste-veldig-godt-n%C3%A5/#findComment-142206333 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #4 Del Skrevet 17. august 2010 Så bra at du tør si ifra!!! Jeg har hatt så lyst mange ganger til det også, men er så redd for at det skal ødelegge enda mer og at jeg faktisk blir nødt til å gå!! Min sambo lovet på tro og ære at når babyen ble født da var det slutt, idag er han tre og han har fortsatt ikke sluttet, trodde kanskje at det var en "unguttgreie" jeg og at de ble voksne tilslutt, men tydeligvis ikke!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142036719-jeg-liker-ikke-min-hasjr%C3%B8ykende-kj%C3%A6reste-veldig-godt-n%C3%A5/#findComment-142206980 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå