fastelavens_bolla! Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 er jo bare 4 dager igjen til termin. er det noen som har begynt å kjenne noe? eller prøver på kjerringråd for å komme i gang? her er mageboeren slått seg fulstendig til ro ser det ut til!
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Har termin 2.juli da... ingen som helst tegn på at noe skal skje =( Deprimerende sånn som magen sprekker nå. Føler alle får før tiden rundt meg. Blæ
sparkling74 Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Har hatt tegn til og fra tidligere, men nå virker det stille.... litt nedpress da. Kjedelig å vente......termin 3.juli.....
jasu88 Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 har termin 3 juli har tidligere prøvd med litt kanel, som har gitt litt murringer bare. I går satt jeg med rier fra kl 21 til kl 23 ca, de varte alle i 1 min men var uregelmessige før de dabbet av igjen. så jeg gikk å la meg, å stille ble det. Men sånn startet det forrige gang også, rier på kvelden får så å dabbe av , så startet det på ettermiddagen etter, så håååper det skjer noe i dag/kveld ikke merket til noen slimpropp eller annet.. men har idag hadd løs mage, hvis det er et tegn?
merete81 Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 har termin 5 juli og har hatt mye kynnere enkelte dagr, men nå har det vært så rolig, Er myyyyye oppe på natta og tisser bare. hehehe håper noe skjer snart;-))
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 29. juni 2010 #6 Skrevet 29. juni 2010 Tror ikke vesla vår heller vill ut av magen, hodet er festet, 4 dager til termin og alle venter, men det bryr nok vesla seg fint lite om:o) Har gått med mye maserier i snart 1 mnd, så håper inderlig at ho snart vill komme. Av kjerringråd så har vi ikke prøvd så masse, men noen kvelder i uka så spiser vi sterk mat, så en varm dusj, så sex, men har nok ikke hjelpt til nå) Trodde det var vanligt å få masse overskudd rett før fødselen, men i dag orker jeg ingen ting, vil i grunn bare sove, enda jeg sov helt til kl 11 i dag!! Heldigvis så er det begrensa hvor lenge vi kan gå nå da:o) Lykke til alle sammen:o)
Marikke Skrevet 29. juni 2010 #7 Skrevet 29. juni 2010 Termin 3. juli her også. Ingen kynnere, ingen maserier. Jeg kjenner jo at det skjer noe nede i livmorhalsen/skjeden. Det kribler og stikker og strekker. Håper det er modning på gang. Hodet har festet seg i løpet av den siste uken. Det sies at babyen skal bli mer rolig på grunn av dårlig plass mot slutten, men det har jeg ikke merket noe til. Her er det full rulle med kraftige spark og ufin armbruk, og magen buler både hit og dit. Men jeg gjør absolutt ingenting for å få i gang fødselen. Vil helst at babyen skal komme når den selv er klar. Har ikke begynt å bli utålmodig ennå. Lykke til allesammen!!
fastelavens_bolla! Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 29. juni 2010 spennende å høre hvordan dere andre har det:) ja vi får nok bare smøre oss med tolmodighet så kommer de når de er klare og når vi minst aner det:) lykke til jenter:)
sprellemor Skrevet 29. juni 2010 #9 Skrevet 29. juni 2010 Har termin 1. juli. Har hatt tegn lenge, men det har visst bare vært innbilning. Har ingen tro på at barnet kommer før termin, hvertfall.
Venter på lillebror-Høygravid! Skrevet 29. juni 2010 #10 Skrevet 29. juni 2010 Har termin 3 juli jeg også, men også her har lillemann slått seg til ro ser det ut til... Har mye kynnere, spes om kvelden, og løs mage har jeg hatt i flere uker.... Men våkner like skuffa hver morgen - ingenting har skjedd. Lillesnuppa kom 5 dager før tiden så jeg har liksom gått og ventet på at det skulle skje noe før, men det ser dårlig ut foreløpig! Begynner å bli rimelig lei nå for å si det sånn, er gigantisk, og har masse vann i kroppen. Lykke til alle sammen! Det er ikke lenge igjen nå !
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 29. juni 2010 #11 Skrevet 29. juni 2010 Nå får jeg vel kjeft, men Juli nurk <3 har født:) Hun kommer vel med oppdatering senere tenker jeg.. jeg så bare gratulasjonene på facebook:) Hun hadde termin 3.juli
fastelavens_bolla! Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #12 Skrevet 30. juni 2010 åh så heldig hun har vært:)
cicci85 Skrevet 30. juni 2010 #14 Skrevet 30. juni 2010 har termin 2 juli, har masse kynnere, som e vonde, alt ligge til rett te at det kan komme. men trivist nok inni magen, e lei av venting. føle oxo de fleste andre får før tiden, bare ikj eg. godt å se at det e andre i samme sitvasjon. lykke te alle dere andre når d mått intreffe.=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå