Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg får tak i gode ammebhèr ???

Noen merker/slag man anbefaler ????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes de på Lindex er veldig gode. De har en del som har litt padding og det er fint så man får litt ekstra støtte.

Har prøvd HM sine og de synes jeg ikke er noe fine - får veldig stygge pupper i de og passformen er helt feil.

Skrevet

Anbefaler Emma Jane 428, prøvde mye forskjellig sist, fikk såre brystvorter og følte meg i himmelen da jeg fikk på meg en slik. Kan kjøpes på nett, eks lilleprinsen.no hvis jeg husker riktig, de har også hatt dem på Barnas Hus vet jeg iallfall tidligere....

Skrevet

Jeg liker thriumph sine;) selger de litt over alt, lindex etc... Og de har de opp i STORE str:)

Skrevet

Signerer M@msen; Triumph sine er gode.Og pene.OK pris.

Jeg fant mine på Cubus.

Skrevet

Hvis du er litt ukurant i størrelsen kan jeg anbefale Change. De har et vanvittig bra utvalg i størrelser, men kun èn type BH (i tre farger.)

Den er til gjengjeld veldig snaisen, med blonder og spiler:)

Skrevet

Sign når det gjelder Change. Det er spesielt for de som trenger mer ukurante størrelser eller hva jeg skal si. Jeg feks måtte ha 70 J og det var ikke å oppdrive i de andre butikkene dessverre. Skikkelig lekre er de også og prisen er 399 pr stk. Vel verdt det!

Skrevet

fant noen på sparkjøp.... 99,- sort og hvit

helt greie

Men ikke lenger opp enn D-cup.. vet ikke om de passer når puppan eser ut.. :-D

Synes iallfall det er greit med flere, for de blir jo fort våte av melka. Kjekt å ha noen å bytte på.

Skrevet

Jeg har kjøpt tre på Lindex og en på mammatrend.no.

På sistnevnte nettsted har de veldig mange lekre, men jeg måtte returnere to bh'er, for størrelsene ble helt feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...