Gå til innhold

Noen som har begynt med bringebærbladkapsler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått det av ei venninne som sa at det skulle jeg ta ifra uke 28.

Men synes det virker så tidlig å begynne med det alt. Sliter med mye kynnere og er redd for at det skal gjøre sånn at jeg kanskje føder for tidlig..

???

Når skal man egentlig begynne med de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Best å begynne med de 3-4 uker før termin ca. Jeg tar dem nå og har 2 uker igjen til termin, men får ikke noe kynnere av dem.

Skrevet

har 4 uker igjen å hadde tenkt å begynne denne uka :)

men har ikke noen erfaringer med disse kapselene så er usikker på hva e ska forvente :)

Skrevet

Jeg har brukt bringebærbladkapsler i 5-6 uker. I morgen er det én uke siden terminen. Bringebærblader kan også roe kynnere hvis du er plaget med dette. Får du mange og kraftige kynnere bør du ta mindre doser eller kutte ut kapslene.

Skrevet

Jeg begynte idag (37+0) og er spent på om jeg kommer til å merke noe forskjell. Er jo mange som nevner at de får mer kynnere, så det blir spennende å se i og med at jeg selv ikke føler jeg har vært noe særlig plaget med kynnere. Skulle egentlig begynne forrige uke, men glemte helt av det. De jeg bruker skal man ta 2 piller 3 ganger om dagen fra uke 36... :)

Skrevet

Jeg begynte med dem i uke 35. Kjøpte den nye typen hvor man bare trenger å ta 2 kapsler. Merket litt mer menssmerter i begynnelsen, men nå ingen forskjell 2,5 uke etterpå. Kynnere har jeg nok av fra før så merker ingen forskjell der. Fikk forresten en tegneblødning for en uke siden og om d er kapslene eller hva det var vet jeg ikke.

Skrevet

Jeg begynte med dem rundt uke 35. Har nå fire dager til termin, og har ikke merket noe til kynnere eller andre "bivirkninger".

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Begynte når jeg var 37+6 og har ikke merket noe til kynnere i alle fall. Er 38+6 i dag.

Skrevet

Jeg begynte med te på torsdag. Har nå 3,5 uke igjen, ikke merket noe forskjell enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...