Gå til innhold

Trenger tips om reise/shoppetrille! Buggster, bugaboo eller titanium..?

Anbefalte innlegg

Jeg skal selge min TFK joggster og ha en mindre vogn som erstatning, da jeg synes den er unødvendig stor/dyr som vogn nr 2 til ferie- og shoppetrille. Den skal kunne ligge i bilen og brukes på senter og ferier. Kriteriene er:

-At den skal bli mindre enn joggster sammenlagt og ha god liggestilling

-Helst med fotbrett.

-Ellers ønsker jeg å legge litt i kvalitet, så den kan vare til flere barn.

Har sett litt på TFK buggster, bugaboo bee og titanium breeze - noen som har erfaring med disse? Hvordan er buggster som sovevogn? Ser ikke ut som ryggen går helt ned, men hvor lav bør den være...

Tips mottas med takk!

Fortsetter under...

Jeg har nettopp kjøpt TFK Buggster til min på 7 mnd. Valget stod mellom den og breeze. Vi skal bruke den som ekstratrille; til å ha i bilen og på reise, så derfor stod valget mellom disse to da de ble minst sammenlagt (av de vi kikket på). Vi kommer til å bruke den vanlig sportsvognen til vanlig (Maxi Cosi Mura).

Jeg må innrømme at jeg tvilte veldig da Breeze er en del billigere og det fulgte med transportbag og regntrekk. Du får mye for pengene med andre ord. Og den hadde helt fint gjort jobben som ekstratrille. Men så var det ett ellerr annet med Buggsteren da som gjorde at den virket bedre å trille. Buggster virker litt mer solid enn Breeze, større/tykkere hjul, litt mindre "slarkete". Men det bør jo også være en forskjell i og med at den er en del dyrere.

På Buggsteren er det bare to stillinger. Du får ikke full liggestilling, noe jeg mener du gjør med Breeze. Men mini har ingen problemer med å sove i den og ser ut som om han sitter godt.

Mener også at kurven under var noe større på Buggster enn Breeze.

Skulle dette vært min eneste vogn hadde jeg gått for Buggster. Og selv om jeg selv kjøpte denne som vogn nr 2, så er Breeze helt grei som f.eks reisetrille.

Vi har hatt Breeze, og jeg tror du gjorde et lurt valg Hermanus.

Buggsteren har lenger avstand mellom hjulene, og er derfor lettere å trille. det merkes spesielt med større barn.

Men jeg har falt helt for Babyjogger City Mini. Den er rett og slett bare genial Koster 3000 på Barnas hus, og man kan kjøpe bøyle og reisebag utenom.

Helt uovertruffen

City Mini fra Babyjogger!

Full liggestilling (men ikke fotbrett), en fantastisk stor kalesje, superlett å legge sammen, veldig god å trille, tar minimalt med plass sammenslått.

http://www.babyjogger.com/city_mini_lp.aspx

Dette er en trille som fint tåler å bli brukt daglig, noe jeg tviler på at Breeze gjør.

Breeze er en veldig kjekk reisetrille, man får mye trille for pengene, men det er ikke en vogn som egner seg til daglig bruk året rundt.

Bugaboo Bee er også en super trille, 2010 modellen har gjort den til en av de beste trillene på markedet. :D

Buggster er helt ok, men kommer ikke opp i klasse med City Mini eller Bugaboo Bee.

MacLaren Techno XT er muligens den beste paraplytrillen på markedet, men den er og blir en paraplytrille, med paraplytrillens kjøreegenskaper.

# 1 Babyjogger - City Mini kr 2999,-

# 2 Bugaboo Bee - 2010 kr 4800,-

# 3 Mountain Buggy - Swift kr 5 399,-

# 4 MacLaren - Techno XT 2999,-

# 5 TFK - Buggster kr 2999,-

# 6 Titanium Breeze kr 1699,-

Jeg har akkurat bestillt meg en Bugaboo Bee selv, og planen er å bruke den til sønnen min på snart 2 og jenta jeg venter i November (når hun kan sitte selv)

Hovedgrunnen til at jeg valgte den er at du kan velge kjøreretning. (Synes en baby på 7-8 mnd er altfor liten til å sitte med kjøreretning å ikke se mamma/pappa, men dømmer ingen)

Jeg har bare hørt positive ting om den, så jeg er veldig spent.

Bestillte med blå kalesje nå, og neste år da kjøper jeg rosa :-)

koster bare 499,- for ny kalesje.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...