Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 jeg merker at jeg ikke har utflod i det hele tatt, men så klart har jeg det! Men det er flytende som vann, å det er hvitt... (nesten sånn når du blander mel å vann) det renner som vann når man får det på fingeren (ja jeg sjekker når det føles som det bobler i underlivet om det er slim!) Lukter ikke, det klør ikke... Ikke ubehagelig i det hele tatt... Nett vært til lege, men glemte å spørre, men skal det være sånn? 20 dager til ul termin og 14 dager til min egen termin! Noen ganger er det (når jeg tørker meg) bittelitt blankt på papiret, men ikke mye! Er 3 gangs fødende, men husker så liiiiiite! hehe Flere som har sånn? Det er vell normalt? Har googlet, men fant ikke noe som lignet!
Luna har født. Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Dette er helt normalt. Har det slik selv innimellom, er bare uke 19 jeg da, men har spurt jordmor. Har også hørt flere her inne som har snakket om det samme. Så lenge det er hvitt er det helt ok, noen har tynn utflod andre har tykkere. En eventuell fostervannslekkasje ville være blank og piple litt hele tiden sa min jordmor:) Lykke til da, jeg venter også nr 3 og gleder meg mer enn noen gang:)
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2010 Åååå godt å høre det ikke bare er meg da! ) Vell da er det normalt. så da trenger jeg ikke å tenke på det... Håper det blir mer slim etterhvert, men nå kan det vente til over helga, da jeg og mannen min skal på dragrace! Gleder meg!
Gjest Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 Jeg har hatt tynn utflod hele svangerskapet. Har hatt det før jeg ble gravid og (ikke like mye da..) Så helt normalt det:)
Løvinna30 Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 da vi var på svangerskapskurs sa jordmor at det var vanlig med tynn utflod på slutten :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå