mariabee Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 4.5 mnd på vei og det begynner å merkes på vekta med 4-5kg ekstra og da på alle klærne. Føler meg ikke vakker og det er en litt rar følelse å sitte med for tiden. Noen som føler noe lignende ?
Gulljentene Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Jeg er også snart 4,5 mnd på vei, har ikke lagt på meg mer enn en kilo men hadde litt ekstra å ta av fra før Sjelden jeg føler meg spesielt vakker må jeg si, men om mulig enda mindre vakker nå - ikke akkurat sånn mother's glow som man visstnok skal få i 2.trimester Synes det har kommet litt for mye ekstra flesk rundt ryggen! Typisk at det kommer der det har vært nok fra før av også liksom...
*Nøtta* Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Samme her,er 5 mnder på vei og har fått svære lår og rumpe. :/ Det er der alle nesten 10 kg har lagt seg..helt grusomt. Prøver å ikke tenke på det siden det mest sannsynlig vil forsvinne igjen,men alikavell... det er sommer og vil gå i lette klær uten å tenke på låra mine,liksom. Og hiv på litt vannansamlinger i kjakene så er jeg så nydelig så.
Miessi Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 Ikke for å være imbilsk men jeg føler meg mer vakker nu enn i begynnelsen av svangerskapet. Før var vekta fordelt på ryggen og sidene, mens nu er den bare på framsiden.
mariabee Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2010 hehe ja sant det... skal ikke være enkelt! Har fått vekten rundt hoften, magen og brystene. Sommerværet lar vente på seg og jeg kunne faktisk tenkt meg å gå i lettere klær. Dongribukser og slike ting passer ikke lenger og mammabuksene er ikke så veldig fine på syns jeg.. så blir litt frustrert!! men men...når den mammaglowen kommer, det aner jeg ikke!
Brillemamma Skrevet 30. juni 2010 #6 Skrevet 30. juni 2010 Dette er mitt 3. sv.skap, og jeg har aldri følt meg vakker i noen av de! Er 25uker på vei, og vekta har gått drastisk opp, +10-12kg... Har vært slik de andre sv.skapene også. Og alt legger seg på rumpe/lår..så du kan tro jeg er flott her jeg går...=P Jeg føler meg som verdens styggeste gravide, og synest alle andre er nydelige!! Men heldigvis går alle kg forholdsvis raskt av igjen etter fødsel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå