Dahleramp1981 Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Mini sover så dårlig om natta, våkner veldig mye! Legger seg halv åtte, sovner uten problemer og sover til rundt tolv-ett. Da starter helvetet for å si det sånn.... Da har vi det gående med våkning og skriking hver til annenhver time. Fatter ikke hvordan vi skal hjelpe ungen med å sove skikkelig! Noen tips?
strikkemor til 2... Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 slik er det hos oss også. mini her er snart 8 mnd. han legges 19-19.30 ca, og våkner hver time til annenhver time gjennom hele natta nesten. i 3tia har jeg endt opp med å måtte gi han mat, for da roer han seg ikke i det hele tatt, og etter det kan han sove til morraen av og til, men ellers drikker han veldig mye vann hver gang han våkner. så jeg tror kanskje det er varmen. vi holder på å pusse opp rommet han skal ha, og det ligger i skyggesiden. forløpig sover han på våres rom som er varmt og lyst, så jeg håper det hjelper når han kommer inn på et svalt og mørkt rom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå