minesmå *2 i magen* Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Clearblue fertilitetsmonitor med bruksanvisningen selges, kun brukt 2 sykluser. 800,- inkl porto :-)
Lullunutu Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Ble du gravid da du startet med denne? Er veldig interessert, men venter IKM på fredag, skulle først sett hvordan det går :-) Er en av di som ikke tar tester før jeg må (...), så tester ikke før fredag/lørdag, hvis du kan vente med svar til da?
minesmå *2 i magen* Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2010 Jeg gjennomgår fertilitetsbehandling og inseminasjon, så jeg får oppfølging med medisiner og ultralyd, så derfor trenger jeg den ikke. Kjøpte den egentlig for å få litt oversikt over syklusene og eggløsningene, men trenger jo ikke det så derfor selger jeg den. Vet mange har hatt klaff kjapt med monitoren! Du starter å bruke den 1. syklusdag, men kan etterregistrere mensen noen dager. Så ikke vent for lenge om du vil bruke den neste syklus. ;-)
Lilledrøm Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 Jeg brukte min i 2 PP før jeg fikk full klaff her, Så den vil jeg virkelig anbefale. Skal selge min også, men har en venninne som venter litt og Skal kanskje evt ha den,,, kanskje )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå