MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Jeg lurer sånn på om hunden min er frisk, om hun har vondt? Klarer du å se det?? Hun gir uttrykk for smerter, men dyrlegen finner ikke noe.. Vet ikke om du trenger f-dato men : 20.05.2006. Og om du ser noe ang graviditet hos meg?? Er jeg gravid nå?! Fikk nemlig en mulig antagelse om det, så jeg ble innmari spent! Hvis ikke, blir jeg det snart da? F.datoen min er: 24.05.84. Tusen takk hvis du kan, og til andre som kanskje ser noe!
Sanna28 Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Hei, Jeg prøvde å få inn hunden din. Har jeg lest den tidligere? Den virket så kjent og kom tydelig fram her. Jeg får den opp som mellomstor og mørk. Muligens noe tegninger på brystet/snutepartiet. Jeg er litt usikker på om det er tispe eller hannhund... Jeg fikk først opp hannhund, men så fikk jeg opp at den har veldig godt lynne. Så den er mye som ei tispe på mange måter. (Ikke at jeg mener at hannhunder har dårlig lynne, men at den er litt mer tispeaktig i væremåte. Litt mildere enn andre hannhunder, kanskje). Jeg får den inn med noe smerter i bakkroppen. Jeg tror det er høyre side. Hofta og stikkende smerte oppover mot ryggen. Muligens også nedover i beinet. Kan det stemme? Jeg får inn at noe ligger i klem. Muligens kommer det ikke fram på røntgen. (Jeg får inn sener. Jeg husker ikke i farta om sånt synes på røntgen. Hør med veterinæren). Jeg fikk også opp noe i forbindelse med tarmer/fordøyelse. Har hunden din hatt problemer med kombinert løs/hard avføring? (Veldig hard i perioder - og så løs?) Jeg får også inn dårlig matlyst om dagen. Jeg får inn at den blir med å gå turer, men at det er litt vondt for den. Omtrent som å være gammel og støl. Det er ikke ekstreme smerter, men det er verk/vondt hele tiden. (Hvis du har hatt betennelse i hånda noen gang, så kan du sammenligne med det.) Jeg får inn at det er for tidlig for hunden din å begynne med småhaltende helse. Jeg får den inn som voksen, men ikke gammel. Rundt 5 år, kanskje? Jeg får inn at det er noe som har ligget latent i kroppen til hunden din. Men det har skjedd noe som utløste det. Jeg får inn et "smell". Som om den har blitt overrasket av et eller annet som kom på den. -Blitt løpt ned av en annen hund el.l. uten å være forberedt på det. Jeg får inn at veterinærene ikke kommer til å finne stort mer. Prøv massasje, vanntrening, akupunktur el.l. Evt som supplerende behandling til veterinærbehandling. Jeg synes det var litt vanskeligere å lese deg, men jeg får opp graviditet på deg. Det ligger helt i dagen her, så hvis du ikke allerede er gravid, så blir du det veldig snart. Varme tanker til hunden din, Lykke til
Sanna28 Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 så nå at du hadde skrevet fødselsdatoen til hunden din. Stemte med alder i alle fall
Sanna28 Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 sånn ca i alle fall... Hadde tenkt til å skrive 4-5 år... (Men så skrev jeg ca 5 år)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2010 Ååå, dette var egentlig litt vondt å lese... Tårene presser litt på her.. u er dyktig, dette stemmer! Jeg har ei gordon setter-tispe på 4 år, men USEDVANLIG godt lynne!! Mitt første barn Det er bakdelen det er snakk om.. Hun måtte haste-operere livmora pga betennelse i fjor sommer. Disse smertene begynte etter at sambo løftet henne litt feil (Han har det med å herje med henne, og hun vil så gjerne..) Men denne gangen hylte hun til, og har hatt vondt etter det. Vondt for å strekke ut bakbeina ordentlig, virker det som. Legene finner ikke noe på verken rtg eller ul, bloprøver eller annet.. De antar det kanskje er leddbånd og sener som sammenvokser, og det er det ikke noe å gjøre med... Fordøyelse kan også være noe. For ett par-tre mnd tilbake var vi hos veterinær fordi hun hadde å innmari dårlig ånde!! Tok prøver og fant ikke noe. Men hun skulle begynne med Biola i maten Og det hjalp!! Så hun er litt som en gammel dame, får regelmessig Biola for å holde fordøyelsen i sjakk Dårlig matlyst stemmer VELDIG! Maten fra i går kveld lå urørt i dag tidlig. Men det går litt i perioder, og spes dårlig matlyst når det er varmt.. Uff, vil ikke at vofsen skal ha kronisk vondt.. Men jeg skal prøve det du nevnte!! Og tuuusen takk for at du tok deg tid, det stemte veldig godt og betyr masse for meg!!! Og jeg skal gi deg beskjed når jeg blir gravid, så du vet om det også er riktig! Hadde vært helt fantastisk ) Tusen takk igjen, snille deg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå