Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 35 i morgen. Har aldri kynnere. Vet ikke engang hva dette er. Men har jo sett forklaringer på det, så vet jo at magen blir hard og slik. Men jeg har aldri dette. Er det unormalt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 37 nå, og hadde bare såvidt noen ganger, og det er mange uker siden. Men - det var da det var skikkelig stress på jobb, og da særlig når jeg reiste med opp. Nå som jeg ikke har hatt på lenge, tenker jeg egentlig bare at det er fordi jeg har ferie og ikke er så stressa.. Så lenge man kjenner liv, er det vel bare bra med alt man slipper:)

Skrevet

Liv er det masse av :)

Men hører liksom alle snakker om kynnere.. Og jeg har jo aldri kjent, eller lagt merke til det.

Men det er vel forskjellig det også som alt annet.

Skrevet

Jeg har ei venninne som ikke hadde noen kynnere i det hele tatt.. Både legen og jordmora hadde sagt at det var helt normalt:)

Så ikke alle som kjenner det.. :)

Skrevet

Så si ikke kynnere jeg eller.. er 40uker på vei..

Er bare FÅ ganger magen blir hard.. Det er skjelden..

Er vist normalt det.. Jm spør meg hver gang når er hos a om jeg kjenner noe til kynnere,nei sier jeg da..

Nei det er ikke alle som gjør det sier a da.. ikke noe farlig :)

Skrevet

Heia.

Jeg var hos jordmor for to uker siden (er nå i 35), og da jeg låg på bordet da hun skulle måle sf-målet sa hun at nå hadde jeg en kynner. Livmoren ble veldig hard, men jeg kjente ingeneting. Jeg har trodd hele tiden at jeg ikke har hatt kynnere, men det har jeg jo:) Kjenner bare ikke noe til dem. Har tenkt at det bare er lillesnupp som har beveget på seg, at det er derfor magen blir hard:)

Skrevet

Jeg hadde noen kynnere tidligere i svangerskapet (rundt uke 12-14). Nå har jeg fire dager til termin, og har ikke kynnere eller maserier eller noe sånt. Men jeg kjenner at det modnes "der nede", så jeg er bare glad til så lenge jeg slipper noe ubehag før fødselen setter i gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...