ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Er det noe galt med testene? Har jeg ikke eggløsning? Dette er veldig nytt for meg, for å si det sånn
Dotten Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Bruker du strimmel eller digitale tester??? På noen av disse strimlene har jeg aldri fått klar positiv EL, men med CB digital EL-test fikk jeg positiv test (for min del dag 15). Anbefaler deg dem jeg. Lykke til
☆ønsker_atpåklatten☆ fødeklar Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Jeg har testet etter EL denne måned da jeg var litt usikker på syklus etter fjerning av spiral. Det som skjedde meg var at jeg begynte å teste kveld slik CB foreskriver, men da jeg nærmet meg (skjønte det pga EL-slim) testet jeg morgen og kveld for sikkerhetsskyld. Jeg fikk negativ test søndag kveld, positiv test mandag morgen og mandag kveld var den negativ igjen. Hadde jeg testet samme tid hver dag hadde jeg misset den. Kan det ha skjedd deg?
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2010 Dotten: jeg bruker strimmel (tror jeg?) kjøpte testene på billigetester.no. ønsker attpåklatten: Jeg tester nesten hele tiden jeg, både morgen og kveld Men de blir så svake. Kanksje jeg heller skal prøve de digitale? Takker for svar =)
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 Hva mener du med at du "tester nesten hele tiden"? EL-testen er først positiv når teststreken er like sterk eller sterkere enn den andre streken (kontrollstreken). Jeg spør hva du mener når du tester nesten hele tiden, fordi de anbefaler at du ikke har vært på do minst i 4 timer før du tester, slik at hormonet for tid til å samle seg i urinen. I tillegg anbefaler de ikke å drikke for mye før du tester, noe som tynner ut urinen igjen. Jeg pleier å teste noen dager hvor teststreken er veldig svak, for så å bli positiv. Jeg tester alltid på kvelden siden jeg alltid får to dager etter hverandre med positiv test, men som "Dotten" sier kan det være lurt å teste både morgen og kveld for det er noen som bare får det et kort øyeblikk. Masse lykke til :-)
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2010 Jeg har null erfaring med dette, så takker for info =) Jeg har hatt 2 dager med kjempe sterke streker, og eggløsning symptomer er inne for fullt nå =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå