jasu88 Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Sitter her med 5 dager til termin.. Det begynnte plutselig ved 21 tiden. Det har kommet rier som har vart ca 1 minutt, men de er veldig uregelmessige. alt fra 8 til 20 min. har nå forresten ikke merket noe til slimproppen. å har ikke hatt nå tynt flytende utflod (JM sa det var vanlig før fødsel) når ringer man føden? er bare max 15 min dit.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Ønsker deg masse lykke til. Du ringer føden når du selv føler for det, men du kan vente hvis du vil til riene blir mer regelmessige. En reiser vel til sykehuset når det er ca 5 min i mellom. Men bare ring å snakk med dem du når du føler for det. Klem
Arw1 fikk juli-jente:-) Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Med andremann opplevde jeg ofte i dagene før fødselen at jeg fikk urgelmessige rier som varte noen timer, for så å stoppe helt opp. Så kan jo gjerne vente med å ringe til de er litt mer regelmessige og gjør godt vondt, men er du usikker så ringer du når du føler for det, de blir ikke sure eller noe. Tror det er veldig individuelt med slimproppen. Med førstemann gikk den etter 2 dager med rier, men fortsatt 24 timer til fødsel.. Med andremann så jeg ikke noe til den i det hele tatt. Håper det er fødselen som er i gang og ønsker deg lykke til:-)
jasu88 Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2010 ja så var det akkurat som deg Arw1, hadde uregelmessige rier i noen timer. det ble bare lengere å lengere i mellom så jeg gikk å la meg, ¨å borte ble de skuffet nå.. var heelt sikker på at jeg var igang nå.. håper det i allefall betyr at det er nææært!! har ikke lyst å gå over.
Arw1 fikk juli-jente:-) Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 Uff, kjedelig sant, når kroppen driver og "lurer" oss. Forhåpentligvis betyr det jo at det er noe i gjære og at det setter i gang om ikke altfor mange dagene. Må oppdatere oss da.-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå