Gå til innhold

for tidlig å teste .........

Anbefalte innlegg

Skrevet

har IKM til torsdag, er det for tidlig å teste imorgen tidlig?

murrer her og puppene begynner å bli ømme. mest ømt på nipplene.

håper det går denne gangen etter 3 pergo kurer. prøvd over et år , men hadde en SA i aug ifjor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det står på clearblue at du kan teste deg 3-4 dager før forvented mens, men er det negativ så bør du ta en test igjenn etter IKM

Skrevet

Jeg har IKM tidligst lørdag (litt uregelmessig syklus). Fikk et meget svakt kryss på CB i går og litt sterkere i dag. Tørr ikke hoppe i taket helt enda, men har lest her inne at en kryss er et kryss:)

Du kan teste en 4 dager før på CB iallefall. Lykke til og krysser fingrene for deg:)

Skrevet

jeg har ikke cb her hjemme, men har to stk fra hurtigtest.no prøver en imorgen uansett :D får heller vente med neste til neste uke eller noe. uff like skummelt og nervøs hver gang. vil så gjerne se 2 streker.

Skrevet

Fortell oss hvordan d går ^^ se på graviditets tester er somregel like skummelt som å se på vekta...

Skrevet

tok en test idag og den var negativ. dagen før IKM. tidlig å teste kanskje. har ikke fått positiv gravitest før i uke 6-7 forrige gangene.

Skrevet

snippsnapp: "Fikk et meget svakt kryss på CB i går og litt sterkere i dag. Tørr ikke hoppe i taket helt enda, men har lest her inne at en kryss er et kryss:)"

Eg har endå til gode å høyre om dei som har Cb og fått kryss som ikkje har vore gravide. Men skjønnar at du vil vente litt slik at du kan føle deg heeeilt sikker. Dristar meg no til å seie gratulere;)

Skrevet

Dersom du har måtta venta ei stund for å få positive testar før, så må du sikkert gjere det no og (virkar i allefall mest logisk for meg). Så tvitvi i tida framover!:) Håpar det er ein liten spire i magen din!:)

Skrevet

Tusen takk:) I dag lyste Gravid mot meg på testen, så nå er jeg sikker:)

Lykke til Småtroll og mylittleangel og alle dere andre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...