snøfilla - mamma til 2 Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Noen som vil dele erfaringer med Klyx?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Lurer jeg også på. Er det vondt/ekkelt å sette?
August 2010 <3 November 2011<3 Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 vet om mange som har gjort det, ikke vondt:) men kansje ikke så behagelig!
b77h Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 tenker dere før fødsel? Jeg fikk tilbud om det da jeg kom inn på sykehuset, og takket ja. Jordmoren satte det inn, og så var det bare å knipe igjen lengst mulig før man gikk på do. Det var kjempe ok å vite at det ikke var mer å presse ut der når man skal presse ut babyen. En lettelse syns nå jeg. Ikke ubehagelig - bare en "kald" følelse... Prøvde også å sette det selv herhjemme etter fødsel, men det var ikke så veldig lett...men hjalp nå litt.
Nydlige datter09-spire2010 <3 Skrevet 28. juni 2010 #5 Skrevet 28. juni 2010 ANBEFALER alle å virkelig ta klux!! Jeg hadde det med jenta mi. Litt ubehagelig og få en dings stukket opp i rompa:p Kluxen satte virkelig igang fødselen min i rekordfart:) Di sa til meg før jeg fikk klux at jeg kom til og føde før midnatt og hadde god tid;) Da var klokken 10.00 på morgenen. Ti min etter klux kom pressriene og jenta mi var ute en halv time senere Så Klux anbefales for å kvitte seg med avføring+at d kan sette din fødsel igang på rekordtid
Sjokolademonster Skrevet 29. juni 2010 #6 Skrevet 29. juni 2010 jeg fikk også dette sist og kommer til å be om det med en gang jeg setter mine bein på føden denne gangen også. Som innlegger over her sier så får man tømt seg og det setter fart på fødselen. Jeg fødte i vann sist, og da må man nok ta uansett, men selv om de ikke tilbyr vannfødsel her jeg bor nå skal jeg tømmes ;-) Jeg fødte ca 2-2,5 timer etter klyster var satt..
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 29. juni 2010 #7 Skrevet 29. juni 2010 e de aller fleste tiilfellene pleier de å gi klyx på sykehuset i arendal i alle fall..... det er fint å få tømt og det kan hjelpe til at fødselen setter litt fortere igang
enlitenpågang Skrevet 29. juni 2010 #8 Skrevet 29. juni 2010 Jeg fikk beskjed om at de har sluttet å gi det på sykehuset der jeg skal føde. De mente det bare gav større problemer med siving av bløt avføring under fødselen. Da jeg fikk jenta mi var dette noe jeg ikke tenkte på i det hele tatt, fikk heller ingen info om det, så var totalt uforberedt på det da det kom avføring under fødselen. FRYKTELIG NEDVERDIGENDE synes jeg!! Nytter ikke at de sier at de er vant til det og at det er så naturlig. Det er ikke naturlig for meg!!! JEG SKAL HA KLYX *tramp i gulvet*
påtjukken Skrevet 29. juni 2010 #9 Skrevet 29. juni 2010 fikk det sist fødsel og vil virkelig ha det igjen.. ikkje vondt men litt ubehagelig.. men en god følelse etterpå for da visste eg at eg ikkje bæsjet på meg.. hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå