venter nr 2... Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 er litt blank her, hvor skal jeg smøre dette inn? å må man masere det inn? tar imot all info;)
Littlemama88<Juli10&Nov11> Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Jeg bruker bomullspads som jeg tar litt jordnøttolje på, syns det er litt ekkelt og vanskelig å bruke fingrene. Jeg drar rundt skjedeåpningen og trykker ned til endetarmen og på siden og deretter maserer litt i mellomkjøttet. Enklere å bruke bomullspads men man må huske på å ta mer olje på når det begynner å bli tørt. Bruker ca 10 min på å masere flere ganger i uka.
Gjest Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Hvor mange uker er dere på vei når dere begynner med dette?
Littlemama88<Juli10&Nov11> Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 4 uker før begynner man. Har ikke vært så flink med å masere hver dag, men noen dager i uka holder for meg.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 30. juni 2010 #7 Skrevet 30. juni 2010 Bruker Dr greve babyolje. Billig og like effektiv som jordmor og de på apoteket sa. Mange som får soppinf.av jordnøttolja, derfor denne.
Marikke Skrevet 30. juni 2010 #8 Skrevet 30. juni 2010 Det er massasjen som er poenget, ikke oljen. Men det er jo fint å bruke en god olje når man masserer, da. Jeg masserer det såkalte mellomkjøttet (mellom skjedeåpningen og endetarmsåpningen) med jordnøttolje i ti minutter et par-tre ganger i uken. Begynte med det ca uke 33 (var redd for tidlig fødsel). Poenget er å tøye mellomkjøttet så man kanskje ikke revner like mye som man ellers ville gjort.
venter nr 2... Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 30. juni 2010 tusen takk for svar:) så er bare der man skal masere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå