bitthen Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Sikkert ammetåke. I allefall er det vakuum i hjernebarken her. Hun bad med skrive ned spm. jeg lurte på til torsdag, men jeg kjenner det er helt tomt i det lille hodet mitt.. Noen som kan hjelpe meg, please?? :-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Tja, det spørs vel litt på hva du lurer på det;) Selv syntes jeg at jeg ofte fikk vel så gode svar her inne på forumet som hos helsesøster, så det var ofte ikke så mye jeg hadde å spørre om egentlig.. Eneste gjaldt vel mine bekymringer ang. nok melk og om vektoppgangen til lillesnupps var god nok- men eneste måten man kan få sikkert svar på det er jo å gå ned på HS og veie babyen jevnlig, siden det er vanskelig å si noe om det på generelt grunnlag. Ellers er jo spørsmål om søvn- hvor mye/ hvor lite er nomalt, oppstart m tran og behov for stimulering/ lek aktuelle- selv om dette også er typiske spørsmål man pleier å få gode svar på her inne;)
Tabitha Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 Det er ikke nødvendigvis sikkert at man lurer på noe! Er bare dersom du lurer på noe at du skal spørre. Nekter likevel ikke for at man kan føle seg tvunget til å dikte opp spørsmål som man ikke hadde tenkt å stille... Jeg hadde egentlig ikke noe å spørre om, men spurte til slutt hva symbolene på "rapporten" fra fødselen betydde. En dråpe betydde f.eks. fostervann, og ikke blod slik jeg hadde gjettet.
sillyfilly og Olivia Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 Jeg hadde ingen spm og det gjorde ingenting når hs kom på besøk hos meg. Kanskje du har alt under kontroll? Du kan jo bare ringe inn senere hvis du skulle komme til å lure på noe.
bitthen Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2010 Ja, det er nettopp det at det man måtte lure på finner man ut av her eller andre steder på nettet, samt at jeg har en haug med bøker om bebiser, hehe.. Men jeg får nok dikte opp litt så det ikke blir bare stillhet :-P Tror nok je lurer på noe, men ikke vet hva jeg lurer på ennå ;-)
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 29. juni 2010 #7 Skrevet 29. juni 2010 Spørsmålene kommer underveis Skriv de ned når de dukker opp i hodet ditt og når du har en fin samling med spørsmål kan du ringe helsesøster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå