Gå til innhold

Kjenne liv 19 +3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det stemme at det er lille gutt jeg kjenner allerede? Kjenner små dult flere ganger om dagen i magen.

Er første gangs så vet ikke hva jeg skal tro, tenker at det kanskje er litt tidlig? Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som det er lillegutt ja! Dersom morkaka di ikke ligger foran så er det ikke tidlig å kjenne dette, selv om det er første gang du er gravid :)

Skrevet

kan jo hende d:):) er 18+5 har så vidt begynt og kjenne noe tror jeg.. noen små dult som du sier:) er andregangs da:) men er langt fra sikker på hva jeg kjenner.. hihihi:)

men har lest her inne at noen kjenner liv fra 16-17 uker.. men jeg vet nå ikke helt jeg:) høres tidlig ut..

lykke til:)

Skrevet

Det er nok lillegutt du kjenner ja :-)

Jeg begynte å kjenne liv i uke 17 eller noe, og siden da har det vært ganske jevnlig. Spesielt når jeg legger meg kjenner vi mange dunk, også på utsiden :-)

Skrevet

Så artig å høre! Det er først i dag jeg har kjent såpass "sterke" dult at jeg ikke klarer finne annen svar en at det er lillegutt <3

Så vidt jeg så på UL ligger morkaka foran men jeg bærer livmora langt opp så jordmora så kanskje det har noe med å gjøre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...