Gå til innhold

IKKE GRAVID :(

☆Meg og lille snuppis+knerten☆

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den forb.... TR kom 2 dager FØR hun skulle (på lørdag)!!!

Er det muuuuuuuulig sier nå bare jeg... Når er det min tur igjen da???

Noen som kan drysse litt babystøv på meg? Fortelle meg at denne prøvetiden på over 2 år ikke har vært forgjeves? At vi vil høste som vi sår?? At dersom vi er tolmodig nok så kommer det en liten spire snart?? Arggghhh - er så lei meg om dagene, er bare sååå babysyyyyyyk!!!!!!!!

Måtte bare få ut litt frustrasjon, tusen takk for at dere er til jenter :)

Ha en flott uke :)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KLEM KLEM KLEM

Det blir din tur, hold ut! Håper utredningen gir hjelpsomme svar. Tenker på deg. Stor klem J

Skrevet

Jeg også klemmer på masse masse, masse.........

Og håper virkelig for din skyld at det skjer noe positivt snart:)

Varme klemmer fra meg:)

Skrevet

Jeg signerer de andre her! Håper virkelig at utredningen blir til noe positivt. Det fortjener du! Stor klem. Sender deg en hel haug med babystøv, og jeg er sikker på det ordner seg snart...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Skrevet

Kjære vennen!

Sender MASSE babystøv din vei...

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

En vakker dag sitter spiren din, og jeg beundrer deg for din optimisme og flotte vesen her inne!

Gode klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...