Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Blitt fornærmet? Tatt det som et kompliment? Blitt forbanna??
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 Jeg ble kalt det av en eks-elsker, som jeg desverre hadde (og har litt enda) masse følelser for. Ble veldig smigret, men det var nok fordi det kom fra han. Hadde hvermannsen sagt det ville jeg sikkert reagert!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #5 Skrevet 28. juni 2010 Jeg blir kalt det "hele tiden". Jeg er bare 20, og da er det vel litt mer tull rundt det. Det betyr nok mer at en er heit, enn at en er knullbar.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #6 Skrevet 28. juni 2010 Jeg er snart 35 , og ble/blir kalt MILF. Visste ikke hva det var så jeg måtte spørre. Tar det som et kompliment
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #8 Skrevet 28. juni 2010 Det blir jeg kallt ofte he he... Visste ikke hva det betydde jeg, husker jeg stusset fælt over det over ordet:) Synes det er morsomt å bli kallt det:)
Gjest ->>- Skrevet 28. juni 2010 #9 Skrevet 28. juni 2010 Humret om det kom fra noen under fjorten, himlet om det kom fra noen over.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #10 Skrevet 28. juni 2010 Tror jeg hadde følt meg som et objekt for ekle tenåringssvette håndjagere. Hadde fått frysninger.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #11 Skrevet 28. juni 2010 Det er akkurat like mye kompliment som å bli kalt deilig av drita mannfolk på byen. Skikkelig smigrende. En kvinnelig kollega av meg (mye yngre) mener at jeg er en milf, noe jeg finner kvalmende iom at jeg har en tenåringssønn.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #12 Skrevet 28. juni 2010 Jeg har tre "voksne" døtre og får høre det stadig vekk. Jeg bare humrer av hele greia. Kunne ikke tenkt meg en ung elsker uansett, jeg er fornøyd med mannen min. De får bare drømme....
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #14 Skrevet 28. juni 2010 Hva i huleste står MILF for?? Nå er jeg passert 14, så dette nye sms språket forstår jeg meg ikke på, noen som kan forklare?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #15 Skrevet 28. juni 2010 MILF betyr Mother i'd like to fuck. Jeg blir fornærma når noen sier det til meg! Syns det er et stygt ord. Det finnes andre måter å gi et kompliment på.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 28. juni 2010 #17 Skrevet 28. juni 2010 Det kommer helt an på hvem som sier det til meg. Når folk jeg kjenner godt sier det i en fleipete tone, eller mannen min tøyser og sier det, så er det jo greit nok- da bare smiler jeg av det. Men jeg tar det vel ikke akkurat som et kjempekompliment de gangene en eller annen fyllefant på byen sier det til meg- det er jo ikke akkurat tidenes sjekkereplikk. Blir det sagt i alvor på noen som helst måte synes jeg det bare er pinlig og kleint.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #18 Skrevet 28. juni 2010 Jeg blir fornærma og tar igjen. Nekter å la meg bli objektivisert på den måten! Skjønner ikke at noen kan ta slikt som et kompliment.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #20 Skrevet 28. juni 2010 jeg var 17 da jeg fikk min datter, og ble da kalt for MILF av mine venner.... fordi jeg var ung selvfølgelig jeg ble ganske lei av det, for det var det eneste de kalte meg.... nå når andre venninner er blitt gravid blir de også kalt MILF.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #21 Skrevet 28. juni 2010 Hadde blitt flau og lurt på om vedkommende hang fast i puberteten.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #22 Skrevet 28. juni 2010 Sier vel litt om selvtilliten min, men men Hvis noen kaller meg en MILF er reaksjonene som følger: -Tror du må kjøpe deg nye briller og slutte å røyke sokka dine. Jeg er langt ifra en MILF, og ønsker heller ikke å være en MILF.. Jeg kan være en bitch og har ikke noe imot å at noen kaller meg det både på godt og vondt.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #23 Skrevet 28. juni 2010 Fordi du da blir sett på som et objekt, altså noen å knulle. Ikke noe mer enn det.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #24 Skrevet 28. juni 2010 Jeg har en del milf-kommentarer på bildene mine på facebook (det er snakk om helt ordinære bilder, altså). Jeg syns det er grusomt flaut av en eller annen grunn :-p
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #25 Skrevet 28. juni 2010 Jeg er nå blitt 34 år, og har to barn. Jeg traff en rote eks fra ungdomen. Jeg sa så fint at det ikke kunne ta seg opp igjen, ting var litt annerledes nå, jeg har jo fått meg mann og barn og hele greia. Han mente det var skitt det samme, at jeg var blitt en MILF. -En hva for noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå