Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble så veldig vektlagt i info jeg fikk ang ultralyd at jeg for all del ikke måtte ha tømt blæra før jeg skulle dit... Skal være der 0830 i morgen, åssen i alle dager skal jeg holde ut å IKKE tisse når jeg står opp - det anser jeg nærmest som en menneskerett ;P Er ihvertfall det første jeg tenker på når jeg setter beina på gulvet om morgenen!

Tror dere kanskje det duger hvis jeg gjør mitt fornødne med en gang jeg står opp også heller styrter en vannflaske i bilen på vei dit????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har ikke jeg fått beskjed om. Og på Bærum sykehus har de toalett rett ved venterommet, og jeg har tisset rett før alle mine ultralyder.

Ved tidlig ultralyd fikk jeg faktisk høre at det var greit om jeg tisset først så blæra ikke var full...

Skrevet

Syntes også det var rar beskjed å få i og med de har do rett ved venterommet på A-hus også, der jeg var sist. Og ingen klaget på at jeg hadde tisset på forhånd den gangen, he he... Kanskje det er litt spesielt her i Møre og Romsdal ;P?

Skrevet

Har akkurat lest en roman om at hu skulle til UL og hu skulle ha full blære..Men hu slet litt da de trykket på magen hennes, hehe. Så hadde jeg vært deg hadde jeg tatt min vante dotur om morgenen og drukket litt ekstra før jeg var fremme ja. Tror det var fordi det skulle være lettere å se den lille da. Lykke til :)

Skrevet

Hørtes ut som en morsom bok, HeidiHelen :) Hva heter den?

Skrevet

Hei!

Jeg fikk beskjed om å ha full blære ved utvendig UL i uke 10... og det var visst for å skyve livmoren frem. Er det ordinær UL du skal på i morgen eller? da er det hvertfall ikke noe must å komme med sprengfull blære :) da er jo livmoren kommet langt opp. Hvis jeg var deg ville jeg absolutt gått på do i morgen... så kan du heller drikke litt ekstra til frokost :)

Lykke til med UL!

Skrevet

Det har noe med hvor lett det er å få gode bilder. Da jeg var på tidlig innvendig UL sa han at for å få gode bilder burde jeg ha tømt blæra godt på forhånd. Han sa også at de beste bildene på utvendig UL/ordinær UL fikk jeg om jeg ikke tømte blæra rett før:) men det går nok bra uansett, men kanskje ikke gå på do rett før du går inn, men med en gang du står opp som du sier:)

Lykke til:)

Skrevet

Aaaaaaah,nå skjønner jeg hvorfor legen spurte meg om jeg nettop hadde vært på do når jeg var på UL i forrige uke...de så ingenting...baby lå sånn at vi bare så bakhodet og ryggraden.Ho prøvde å trykke og klemme på magen men baby ville ikke flytte på seg,hehe!Også jeg som var sååå spent da på å få vite kjønnet osv.Skal tilbake dit til torsdag og fikk beskjed om å drikke litt brus på forhånd så baby kunne bli litt mere aktiv.Også skal jeg jammen meg prøve å ikke gå på do rett føre timen hvertfall!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...