Gå til innhold

Da var 3D Ultralyd bestilt! (Pavei.no)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde skikkelig flaks å fikk ordna med 3D ultralyd den 26. Juli i Bodø hos Pavei.no. Kjempefornøyd med det :-)

Har noen av dere vært der, og kan si om bildene var bra? Jeg er nesten i uke 27 når vi har ultralyden :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg skrev om det tidligere idag!

"to fluer i en smekk"-overskriften! ;D

Jeg skal dit 19.juli og gleder meg UTROLIG masse!!!!

Som hun selv sa; de har det beste UL apparatet nord for Tr.hjem, så det må da bli bra? ;)

Masse lykke til!

Skrevet

skal selv ta bilder der i august=) Veit ikke så mye om kvaliteten, men de skal ha ett av Norges beste å nyeste ul maskiner så det er helt sikkert av god kvalitet. Så spørs det om krabatene i magen er like villig til å la seg fotogrfere da...

Skrevet

Hehe! Ja, også var du fra Andøya i tillegg? så kunne vel ikke bli mer likt:p

Er kjempespent selv, satt å deppa før i dag fordi jeg glemte å bestille time i dag - Og har jo hørt de historiene om de som bestiller når de er 9 uker på vei, så trodde det skulle bli vanskelig for meg da som er nesten 23.

Men så kom kjæresten hjem fra jobb og kunne fortelle meg at han allerede hadde fiksa ei weekend der med ultralyd den 26 ;) Åååh.. det kribler :P

Må få høre hvordan bildene dine ble da Axinija :)

Skrevet

Hehe, er du fra Andøya du da??

Skrevet

Hei.

Har og veldi lyst å bestille 3D ul.

Men er det noen så vet hvor lang ventetid det er der i bodø?

Skrevet

Vel, jeg ringte idag og fikk time den 19.juli...aner ikke om jeg kunne fått time tidligere, men jeg var avhengig av nettopp den datoen!

Synes ikke det er lang ventetid! :D

Ring dem og hør, utrolig trivelig den damen jeg pratet med idag!

Skrevet

Er fra Vesterålen her :)

Syns heller ikke ventetida var lang, men spurte ikke om noe tidligere vi heller. Vi spurte bare om time den uka siden jeg da er 27 uker på vei, og fikk time på en mandag. Passet perfekt det :)

Skrevet

Stemme det! Nå husker jeg deg! ;)

Gleder meg som en unge til UL, og håper også at spirene vil vise seg slik at vi får best mulig bilder....hun sa at det var en stor fordel at man var 26-30 uker på vei, for etter det blir det trangere for babyen og mindre bevegelser! ;)

Hva synes du om Ord UL på Stokmarknes da?

Skrevet

Ja blir artig med skikkelig bilder :)

Ord Ul på Stokmarknes gikk faktisk over forventningene, bildene var helt greie og jordmora virka veldig nøye. Men da vi var på tur dit hadde jeg jo ingenting i forventning til dem, så ikke rart man blir positivt overraska da;)

Skrevet

okai :) da må jeg ringe i morge.

Hadde passet perfekt om jeg fikk time mellom 16 og 20 august :)

er enda en stunn til så håper de har ledig.

Håper på brae bilder i så fall. De vanlige UL bildene ble veldi gromsete siden jeg har morkaken på framsiden. så den ble liggende i veien.

Skrevet

Jeg var i uke 28. Fikk kjempefine bilder :) Strålende fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...