Gå til innhold

Ikke denne gangen heller :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet skuffet opp her på søndag da mensen var i full gang igjen, 2 dager over tid. Hadde et lite håp for jeg pleier aldri å være sen, men så kom den da alikevel. SKUFFA.

Nå ser jeg gravide over alt, Kusina mi ble mamma for bare 2 dager siden, søstra til samboeren min skal ha TVILLINGER i september og vennina hennes igjen skal ha om 2 mnd.

jeg er selvfølegelig veeeldig glad på deres veine, ikke missforstå meg,

men samtidlig så vil jeg så uenderlig gjerne at det skal bli min tur nå.

Hjerte mitt blør når jeg ser gravide å babyer over alt.

Flere som har det sånn??

klem Tina

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp - fikk TR på besøk på lørdag, 2 dager FØR tiden!!! Æsj, inn i pp 28 og det er så tragisk at jeg har lyst til å deppe og skrike og gråte og banne, skjønner bare f..... ikke hvorfor vi ikke får det til, bare èn gang til?? Fatter ikke at det skal være så vanskelig :( :( :(

Du har min fulle sympati :)

Lykke til neste pp da!!!

Stooooor trøsteklem fra

Skrevet

Uff!:( Kjenner den følelsen! Fikk sjølv TR 6dagar på overtid (trur EL forflytta seg sist periode). Veeeeeldig skuffa! (trur eg kun åt is og sjokolade den dagen..:P)

Og det med å sjå gravide/nyfødte over alt! *sukk* blir så sjalu/lei meg når eg ser barnevogner eller store magar..Samtidig som eg er glad på deira vegne.

Har hatt lyst på ein unge til leeenge,men er først siste tida at min kjære har begynt å kome på glid (han er ikkje heeeilt overbevist endå, så vi er berre "halvt prøvande").

Rett før skuleslutt no i mai, fant ei av mine beste veninner ut at ho var gravid! Å, eg var skikkeleg glad, samtidig som eg så inderlig skulle ønske at eg og var det. Då vil eg jo ha noken eg kjenner som eg kan gå gravid saman med! (sjølv om ho no bur laaaaangt unna meg).

Sist svangerskap var det kun internett at traff andre gravide eg kunne prate med.

Dessuten skal ALLE ha unge no!:o Min tidlegare sjef har termin neste veke. Veninna til søstra mi har termin i slutten av juli. Dama som driver lokabutikken fikk unge i februar. Ei i nærområdet skal ha unge i november. Det er sommarferie, så heile plassen her er full at nybakte mødre og gravide som er på sommarferie! *Gaaaaaah!!*

Eg og viiiiiil!:(

Men, det er forhåpentleg vis vår tur snart:) Vi får nyte ein drink eller potetsalat med spekamat i sommaren så lenge;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...