Gå til innhold

Hva syns dere om Lotte(a) ? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æ syns både Lotte og Lotta e fine navn! Det eneste som rime (av ting som folk kan finne på å mobbe førr?) e jo potte. Men kor dumt kan det bli? Æ kjenne desverre ingen som hete det, så kan ikkje komme me nån erfaringe me navnet, men æ ville ikkje vært redd førr å velge det, nei =)

Annonse

Jag heter Lotta, och tycker (kanske lite subjektivt ;-) att det är ett jättebra namn! Speciellt här i Norge där det är lite ovanligare än i Sverige där jag växte upp. Visst hände det att jag hörde LottaPotta under min uppväxt, men faktiskt ganska sällan och dessutom är det relativt "snällt" jämfört med mycket annat man kan bli kalld. Största problemet i Norge är att jag ofta måste förtydliga att det är Lotta och inte Lotte, även om det nog vill ändra sig nu när a-ändningar på jentenamn blir vanligare.

Bra du er fornøyd med navnet ditt mesoho:) Nei det er nok ikke så vanlig i Norge.. Jeg har ikke hørt om noen her jeg bor som heter det..

Vil gjerne gi snuppa i magen et navn hun kan være stolt av hele livet, så godt å høre at du hvertfall ikke skjemmes over navnet ditt :)

Som sagt så liker jeg navnet godt.. Tror kanskje Lotta er min favoritt av de to, men har andre navn på listen min også, så vi får se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...