Gå til innhold

36 dagers syklus...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh jeg gir opp snart.. Har

hatt i lang stund nå hatt en 36 dagers syklus...

Er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid hatt 35 dagers syklus og jeg det er innenfor normalen. Kjekt når man ikke vil bli gravid, men veeelig lenge når man vil bli gravid...

Skrevet

Heisann. Det er helt normalt! Og det viktigste er ikke lengden på syklusen, men at du har el! Jeg har akkurat slutta på pilla igjen så aner ikke hvordan syklusene mine er, men sist gang hadde jeg sykluser på alt mellom 35 og 45 dager! Og jeg ble likevel gravid første pp vi prøvde skikkelig! Og det var på en syklus hvor jeg hadde el på dag 25 eller noe sånt. Det gjelder "bare" å finne ut når man har el. Fryktelig frustrerende å ha lange sykluser når man skal prøve, for alt tar så lang tiiiiid. Det betyr at man har færre sjanser i løpet av et år til å bli gravid, men om man timer det rett har det ingen ting å si om man har 28 dager eller 36 dager.

Lykke til!

Skrevet

Hei, jeg har sjekka syklusene mine fra sist og de var på 30-40 dager, jeg huska litt feil. Men den syklusen vi altså prøvde (de andre syklusene brukte vi kondom på usikre dager) hadde jeg el på dag 25 og testa positiv på dag 42. Jeg har lang lutealfase på opp til 16 dager så derfor ble ikke testen positiv før da.

Igjen, lykke til :)

Jeg er kjempespent på hvordan syklusene mine blir nå etter pilleslutt. Da jeg sjekka syklusene fra sist så jeg også at de ble lengre og lengre utover høsten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...