Gå til innhold

roper på katta!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

katta! åssen e formen din?

føler e syter til alle e ser og snakker med... tror det er heavy modning på gang.. klarer ikke konsentrere me på jobb, synes det er vondt å sitte eller stå, skikkelige menssmerter..... begynner virkelig å tro min mann har rett om at lillegutt kommer før tida.... men tør ikke håpe for mye...

noen tegn til fødsel hos deg??

klem klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg!å koselig å bli ropt på da hehe! Har akkurat det samme som deg. Begynt med menssmerter, stikker kraftig nedi der (det har det gjort lenge, hodet til gutten som presser ned). Hadde antageligvis en tegningsblødning på tirsdag. var hos legen på fredag og hodet var nesten festet (halvt) Føler og jeg syter mye nå, men er så lei maserier og smerter og tung kropp hehe. Skal til jordmor på fredag og da skal ho prøve å strippe meg. Ho er veldig god på det sier hun. Vi får krysse fingre for at vi ikke går over istedet hehe. Stooor klem.

Skrevet

Ps, legen trodde ikke på at jeg går til termin. Vi får se om han har rett da hehe.

Skrevet

oiii så spennende... har ikke hatt noe blødninger enda, men to tre dager med mye slim ( sorry detaljene :P) som va gult å noen mener jo det e slimproppen..... mannen er helt overbevist om at lillegutt kommer før så det er vel påtide å få pakka baggen fædi snart... bare pakka den i fire uker eller no :P

legen min er ikke så optimist som din, han satt meg opp på legetime 23 juli, og forventa å se me på den.. hehe

e håper e slipper det.... fniiis.....

klem klem

Skrevet

Hihihi. legene har igrunn ikke peiling, de bare gjetter hehe. Høres ut som slimproppen ja. Har myyye utflot, men min er fortsatt hvit og blank. Ser om jordmor klarer å røske slik at proppen går i helga. Så er det ul hos kl.jensen igjen 6 juli! Håper jeg føder før da for jeg er livredd for at han har blitt kjempestor. Grøsss og gru. Fikk min første gutt 14 dgr før, jenta gikk jeg over med 5 dgr. Håper denne gutten og vil ut før hehe. Klem.

Skrevet

det går ann å sende til hverandre privat.. just sayin! ;)

Skrevet

Nå er jeg sjelden inne på mine sider. Lett å glemme. Kjenner henne heller ikke privat. Dette er et forum for alle og det er bare å hoppe over de trådene en ikke vil lese. Ellers er alle hjertelig velkommen til å lese tråden.

Skrevet

hmm ja er og veldi spent på hvor stur gutten er :) hehe er også hos kl.jensen, men min jm sa at de kunne bomme med så mye så det var ignen vits i gå for å sjekke str :/

jeg har jo da veldi optimistisk meldt meg på søsteren min sitt 30 års lag 24 juli... haha med forbehold så får vi jo se om e kommer me dit :P og ei venninne skal spille konsert 27 juli på canal street.... blir spennende å se om e kommå me dit og da :P

skal til jm 15 juli, håper ho kan strippe eller tøye me litt da.... i alle fall sjekke om det er blitt noen åpning...

mannen er overbevist om at vi blir lagt inn 15 juli han da... så får vi se, han hadde jo helt rett om at det v en gutt i magen når e trodde helt helt bestemt på at det va ei jente.... hehe kjenner i alle fall agt e e klar og de kan jo være positivt for da kan man bli litt sånn at ja det gjør vondt, men få han ut lissom :P

hmm har du spesielle kjennetegn ved deg slik at e kan kjenne deg igjen da??? tenker OM vi skulle møte hverandre på føden e da... fniiis

Skrevet

Jeg har langt lyst hår med brune øyne. Er 163høy (eller lav hihih) og veier 77 kg nå hehe. Cathrine til fornavn og har tenkt oss fam.rom hvis det er ledig. Er og gift med en som er ganske kjent hvis du liker fotball hehe (eller mannen) .Du da?

Skrevet

hmmm jøss så spennende.... en kjedispappa på føden??? hvem kan det være? er jo kjempe nysgjerrig vettu ... hehe

vi har også tenkt oss familie rom.... jeg er da 168 høy, brunt hår, ganske lubben så vil ikke si hvor mye e veier, men er stolt over å veie det samme som e gjorde da e blei gravid.. har en g-nøkkel tatovert på venstre arm mot håndleddet... og det er vel kanskje det beste signalementet e kan gi... hehe

hadde jo vært koselig å møtes på føden da.... :)

Skrevet

Håper vi får oss hvert vårt fam rom på samme tid da hehe. (Han var kjendis for maange år siden, men jobber nå med fotballen istedet) Blir spennende. Tar forresten med min mac hvis jeg rekker det hehe. Svart deg nå på den mail du har sendt i postkassa mi. Men mente du bamsen eller flaska? I tilfelle får du flaska og på babyplaneten.

Skrevet

ja tenkte jo å ha med datan min, selv om e har fått tilsnakk her inne på det før :P

så da er det jo bare å oppdatere når man er oppegående :P

e tenkte på den som skulle lage sånn livmorlyder.. hihi men takk for svar i alle fall :)

Skrevet

Ja den får du kjøpt på babyplaneten og barnas hus! Har og ammemadrass med meg (drykid) anbefalte å ta disse 2 med på føden. Ja mac skal med og skal noen kjefte på det så er d deres problem! ha en god natt. Får håpe det skjer noe snart. Stooor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...