Gå til innhold

SSArendal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne jeg kan risikere å møte på føden?

Artig å se.. Hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja meg hehe!! Termin 19-21 juli.

Skrevet

hvis du går over tiden og jeg får før så kan du møte meg også... hehe

har termin 29 juli :)

Skrevet

Hihi

Skal se etter deg!! :)

Skrevet

Spennende:)

Kommer til å skule på hverandre i gangene der borte;) Hehe

Skrevet

Hehe, får rope nicka ut i gangene hihi. Skal ha fam rom tenkte vi, så da vet dere det. Heter forresten Cathrine!

Skrevet

Hehe, ja det har jeg.

Skrevet

Nå ble jeg nyskjerrig. Du gikk jo klassen under meg da! Tid har du termin? Verden er jammen ikke stor hihi.

Skrevet

Gikk under deg ja :) Har termin 24.juli! Og du da?

Skrevet

Jøsses. så vittig da! Har termin 21 juli, mens termin 19 juli. Blir spennende! Blir mange rundt den tiden. Er det din første?

Skrevet

Jepp, min første! Utrolig spennende:)

Har ikke bodd hjemme på lenge da, så det er lenge siden jeg har sett deg. Men hadde nok kjent deg igjen:)

Skrevet

Nå ble jeg jammen med nyskjerrig!!! Vokste du opp på Fevik, vik eller mot grimstad?

Skrevet

termin 24.juli her:)

Skrevet

Hehe, det skjønner jeg jo:) Heter det samme som du forresten :)

Vokste opp på Vik ja...og god venninne med ei som jeg mener gikk i klassen din (evt paralell) som bor i Vikkilen...og har en eldre bror...

Ringer noen bjeller? :)

Skrevet

Ja jeg lurte på om det ikke var deg ja hehe. Ho beg. på A ikke sant?? Tenkte meg det måtte være deg. Maaange år siden jeg har sett deg nå, men vi hvaner vel sammen på barselgruppe hvis du bor i Grimstad nå! Klem

Skrevet

Verden er jammen liten!! :) Snodig å "møtes" her inne da... Jeg har flytta til nordvest-landet, så sees nok ikke i barselgruppe dessverre. Men skal nå endel hjem i permisjonstida, så da sees mi vel med hver vår vogn i byen:) Lengter hjem nå på sommeren! Du får nyte den du som kan.

Ønsker deg masse lykke til, så sees vi sikkert i løpet av året som kommer:)

Skrevet

Yeeeeees, da hadde jeg rett. Lå å tenkte så d knakte i går kveld og kom frem til at det måtte være deg. Hadde vært kjempekos å møte deg igjen i sommer med barna våres. Synd du ikke er flyttet hjem igjen da! Stooor klem.

Skrevet

Om jeg er HELDIG, så ja da treffes vi på føden der ;)

Bor egentlig på østlandet, og har ikke termin før 1 uka i august, men skal nedover på ferie :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...