Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Dette er ille... har nok en gang vært nødt til å reise fra min lille på drøyt 2 år. Er borte et par uker i slengen. Snakket med dem på tlf nå og hun gråter og er utilpass uten å kunne si hvorfor, selv om hun er flink til å gi uttrykk for ting.... Vet ikke hva jeg kan gjøre annerledes. Dette er noe jeg dessverre er nødt til å gjøre. Bare et par uker igjen også er det heldigvis lenge til neste gang... Noen med erfaringer - trøst- tips?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Har du mulighet til å skype ?? Min mann pendler, og har nå vært borte i 3 uker, vi bruker skype nesten hver dag, da får barna se ham, og han de. Barna synes dette er kjempe stas.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 Vi bruker skype, men det virker som om hun ikke synes det er så veldig ok. Blir litt betuttet på et vis. Er litt ute av øye, ute av sinn. Pleier å spørre veldig etter meg et par dager, så går det over. Når hun da så ser meg på skjermen, så blir det litt nært igjen. Jeg vet at hun har det helt strålende, men likevel er dette ikke så lett....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå