Gå til innhold

Hvor ofte sover deres små på ca 10 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini sover 3 ganger for dag, ca 30-40 minutter pr gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I utgangspunktet bare en gang for dagen, da ca 2-2,5 time, men blir fort en liten power-nap før dette på 5-10 minutter, sliter med å holde henne helt til hun egentlig skal ha luren sin. Hun skal begynne i bhg i august, så er ok å venne henne til rutinene der.

Skrevet

Jenta mi søv to duppar på ca ein halvtime kvar, maks 50 minutt.

Skrevet

Vår på 11 mnd sover nå to ganger hver dag, en lang lur på 1-2 timer tidlig på morgenen og en litt kortere i 13 -14 tiden :)

Nylig sov hun 3 ganger om dagen, men det ble litt for mye og gikk utover nattesøvnen ;)

Skrevet

tulla her sover ca 1-1 1/2 time før kl 12 også sover hun en lur på 1-2 timer ved 14 tiden. eeeeeeeeendelig har vært mye tull og dårlig søvn på dagen men denne rutinen funker kjempe bra og tulla er ikke sutrete lenger :)

Skrevet

gutten vår på 10 mnd virker som han er på vei mot 1 dupp.har de siste mnd tatt en bitteliten 20-30 min lur ca 9.30....og en times lur ca kl 13.30.

men de siste ukene har den første luren enten ikke blitt noe av og han har sovet 1 time fra ca 11...(blir da fryktelig trøtt utover ettermiddagen..), men vil ikke sove mer.

ellers sover han 10 min powernap om morgenen og sovner igjen ca 12(og sover 1 time).

tror nok han bare er inne i en periode hvor han surrer litt, og at han vil sove litt lengre lur etterhvert.er så mye som skal utforskes, og det er mer spennende å være våken enn å sove i vogna også;-)min erfaring fra storesøster er at det blir mer soving i bhg...

Skrevet

Jenta vår på 10 mnd sover 1 dupp somregel, å den duppen er på 20 min- 1 time...

Den duåppen har hun somregel rundt 14-15 tida, Å hun tar kvelden 19-20, å da sover hun somregel til 8-9 tida:))

Skrevet

Mini sover fra 19:00-09:00

og sover fra 12:00-14:00

han er nå 12mnd, men begynte med dette mønsteret da vi gikk fra 2 til 1 dupp, da han var 9,5mnd

Skrevet

Min gutt er 10 mnd og sover fra 20-08 om natten.

I tillegg sover han 2 ganger om dagen a 2 timer. Godt sovehjerte.

Skrevet

Varierer litt med en eller to dupper, nå i det siste har han våknet klokka 7 og da blir det to. Sover rundt 1-2 timer første duppen og rundt en time siste.

Skrevet

min er snart 11mnd, men søvnmønsteret har ikke endret seg siden hun var 9mnd gammel.

Hun sover 1 gang om dagen - ca 11.30 til 14.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...