Gå til innhold

LYKKE!! Ul idag 14+6

Anbefalte innlegg

Vi har verdens mest herlige mirakel i magen

Ett perfekt knøtt som sutter på tommelen og sparker så godt den kan. Selv om mamma ikke kjenner det enda.

Livet er herlig, tross daglige sprøyter og bekkentull...

Det er så verdt det jenter..kjemp på!!

Masse gode tanker til de nygravide, prøverene, og spesielt de av dere som har fått litt ekstra tøffe beskjeder i det siste...

Stor klem til dere alle!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142033314-lykke-ul-idag-146/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk jenter!

Og jeg skjønner misunnelsen..har følt på den så mange ganger selv.. Spesielt når noen fikk full klaff på første forsøk :)

Men, på tross av vår historie. Både antall forsøk, tårer, utgifter og faktisk også abortene tilhører en annen tid nå..det er allerede litt glemt.. Jeg er likevel full av beundring for dere som kjemper på, og spesielt de som står alene i det. Heltejenter! Og dere blir utrolig sterke mødre for de barna dere kommer til å bli velsignet med! :)

Jeg nyter hver dag nå, og synet av magen som stikker litt ut får meg til å le.

Livet er herlig!

Hei Ugla.

Jeg er helt ny her inne, men du virket så veldig happy at jeg hadde bare lyst å sende en liten gratulasjon jeg også.

Også håper jeg at jeg får oppleve den samme følelsen som deg en dag. Kos deg i tiden som kommer.

Hilsen meg - som må få meg et ordentlig nick.

Ååååååååååh, så herlig å høre Ugla :) :) :)

Endelig lykkes du med dette!!! Unner deg det av hele mitt hjerte :)

Snart kjenner du liv fra den lille også... :) Gled deg - det er en fantastisk følelse! Jeg er i uke 25 nå og kan se det utenpå magen når han sparker :) Morsomt!!!

Her går det også i sprøyter ennå, men det er som du sier, absolutt verd det! 2010 er gullåret for oss :) :) :)

Og stå på dere andre - jeg unner alle å komme i mål til slutt!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...